کد خبر: ۱۴۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
شهردار صدرا در اجتماع رزمندگان و ایثارگران شهر صدرا:

به برکت جانفشانی رزمندگان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس، ایران جزیره الثبات منطقه است

در اجتماع «یاد یاران» در شهر صدرا، از مقام شامخ شهداء و ایثارگران 8 سال جنگ تحمیلی تجلیل شد.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا در اجتماع صمیمی مردم، رزمندگان و ایثارگران و خانواده های معظم شهداء در کنار یادمان شهدای گمنام این شهر؛ شهردار صدرا با تجلیل از استواری رزمندگان بر عهد و پیمان خود تا پای جان و شهادت در راه خدا گفت: یاران انقلاب اسلامی ، بر سر عهد خود ایستادند تا با تقدیم جان خود ، حافظ دین، ملت و ایران اسلامی باشند. به برکت جانفشانی رزمندگان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس بود که امروز ایران جزیره الثبات منطقه قرار گرفته است.

ایشان با اشاره به مسئولیت مدیران در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز آرامش و آسایش ما و این صندلی هایی که ما و امثال ما بر آن تکیه زده ایم؛ مدیون خون عزیزترین فرزندان این مرز و بوم است که مسئولیت و تکلیف ما را بسیار سنگین نموده است.

شهردار صدرا با تأکید بر فراگیری عطر و یاد و نام شهدا در فضای شهر صدرا از تشکیل شناسنامه شهدای ساکن در شهر صدرا خبر داد و افزود: مراحل تخصیص اعتبار و انتخاب پیمانکار جهت نصب تصاویر شهدای عزیزی که خانواده های آنان در شهر صدرا ساکن هستند انجام شده است که به زودی نصب تابلوهای انفرادی و تجمیعی آغاز خواهد شد.

دکتر پرنیان از تخصیص اعتبار جهت تکمیل و توسعه یادمان شهدای گمنام شهر صدرا نیز خبر داد و اظهار داشت: با همکاری شورای اسلامی شهر صدرا طراحی و تخصیص اعتبار به میزان 20 میلیارد ریال جهت توسعه و تکمیل یادمان شهدای گمنام انجام شده است که به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.


به برکت جانفشانی رزمندگان و ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس، ایران جزیره الثبات منطقه قرار گرفته است

به برکت جانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، ایران جزیره الثبات منطقه است

به برکت جانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، ایران جزیره الثبات منطقه است
نظرات بینندگان