کد خبر: ۱۴۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

ادامه روند افزایشی فوتی‌های کرونا در فارس/ 53 هزار و 896 نفر به کرونا در استان فارس مبتلا شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تعداد فوتی‌های بیماری کرونا در استان فارس با ثبت چهار مورد جدید به ۹۸۴ نفر رسید.
به گزارش شیرازه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش موارد نمونه گیری کروناویروس در آزمایشگاه های تشخیصی استان به بیش از ۲۹۰ هزار مورد از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و گفت: با بررسی این نمونه ها، تاکنون ۵۳هزار و ۸۹۶ بیمار قطعی مبتلا به کروناویروس در استان شناسایی شده است.

علی اکبری با ابراز تاسف از مرگ چهار هم استانی در اثر کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع آمار جانباختگان کروناویروس در استان از ابتدای شیوع تاکنون را ۹۸۴ نفر اعلام کرد.

او با اشاره به بستری ۷۱۰ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان، اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از بهبودی ۴۹هزار و ۳۱۰ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

اکبری با اشاره به ضرورت جدی گرفتن استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی به عنوان اصول مهم پیشگیری از کروناویروس، یادآور شد: با توجه به آمار بالای شیوع این بیماری در استان های همجوار، ضرورت توجه به این اصول بهداشتی برای حفظ سلامت خود و دیگران ضروری است.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان