کد خبر: ۱۴۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
در نشست مشترک استاندار با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کشور مطرح شد

متاسفانه فارس در حوزه صنایع شیمیایی علیرغم همه امکانات موجود و مناسب هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله دارد

عنایت الله رحیمی با مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، استاندار فارس در جلسه مشترک مدیرعامل و معاونین شرکت صنایع پتروشیمی گفت: استان فارس با بهره گیری ازتوانمندیهای فراوان نیروی انسانی و منابع متعدد در حوزه پتروشیمی و صنایع شیمیایی نیازمند برنامه ریزی و حمایت مجموعه وزارت نفت برای فعال نمودن پتانسیلهای موجود است.
 
عنایت الله رحیمی در مذاکرات مربوط به پیگیری راه اندازی صنایع شیمیایی در استان فارس، خطاب به  مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی کشورگفت: صنعت پایه پتروشیمی و صنایع شیمیایی در استان فارس می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیازمندیهای کشور در محصولات استراتژیک شیمیایی  و تقویت تولید در سال جهش تولید گام مهمی در توسعه و صنعتی شدن استان فارس باشد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: متاسفانه فارس در حوزه صنایع شیمیایی علیرغم همه امکانات موجود و مناسب هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله دارد که بهمین منظور تلاش خواهد شد  با حمایت شرکت صنایع پتروشیمی انشاالله در کمترین زمان نسبت به راه اندازی واحدهای صنعتی مرتبط با صنایع شیمیایی و پتروشیمی اقدام گردد.
 
در این دیدار مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی ایران با تایید توانمندیهای استان فارس گفت: شرکت پتروشیمی از طرح ها و ایده های نوین و پیگیری های مجدانه استاندار فارس استقبال می کند و امیدواریم با تلاشهای درحال انجام در آینده نزدیک شاهد راه اندازی واحدهای صنعتی و شیمیایی و در استان فارس باشیم.
 
وی افزود: شرکت صنایع پتروشیمی آمادگی دارد تا با نگاه ویژه به قابلیتهای استان فارس علاوه بر رسیدگی و پیگیری مشکلات واحدهای موجود نسبت به صدور مجوزهای لازم در گسترش و راه اندازی صنایع شیمیایی همکاری و مساعدت نماید.
 


نظرات بینندگان