کد خبر: ۱۴۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

دیدار و پیام فرماندار استهبان به آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

فرماندار استهبان با صدور پیامی هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

فرماندار استهبان با صدور پیامی هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی و ایمنی در واقع این روز بهانه ای است برای نکوداشت انسان هایی كه از جان و آسایش خود برای حفظ و امنیت شهروندان می گذرند تا بتوانند در امنیت زندگی کنند.

امروزه با ارتقاء سطح شاخصهاي كيفيت زندگي شهري و روستايي آتش نشانان و امدادگران علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به عموم مردم در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیر مترقبه نیز در خط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه فروگذار نیستند.

گسترش حوزه خدمات رساني سازمانهاي آتش نشاني و خدمات ايمني و افزايش انتظارات عموم شهروندان از توانمنديها و عملكرد آنها در سطح شهرها و روستاهای كشور نشان از اهميت فوق العاده و جايگاه منحصربه فرد این سازمان در سطح جامعه است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاشهای شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش در شهرها و روستاهای کشور، علی الخصوص آتش نشانان زحمت کش شهرستان استهبان، که با از خودگذشتگی و ایثار جان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند تبریک عرض می نمایم.

گفتنی است : در این دیدار که در محل آتشنشانی استهبان انجام شد، حجت الاسلام خاوری امام جمعه ، شهردار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج استهبان نیز حضور داشتند.
فرماندار استهبان با تبریک به مناسبت روز آتش نشان با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.
دیدار و پیام فرماندار استهبان به آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی



نویسنده :
مهدی اکبری نژاد
نظرات بینندگان