کد خبر: ۱۴۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

بخشدار ارژن منصوب شد

با حکم استاندار فارس بخشدار ارژن منصوب شد.
به گزارش شیرازه، دکتر عنایت الله رحیمی طی حکمی محمد آزادی را به سمت بخشدار ارژن شهرستان شیراز منصوب کرد.
در حکم استاندار فارس خطاب به آقای  آزادی آمده است:
 امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی مدظله العالی موفق باشید.

مراسم تکریم و معارفه بخشدار ارژن با حضور مهندس جمشیدی معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و معاون محترم برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز ، سایر مسئولان بخش در سالن جلسات بخشداری ارژن با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

دراین مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ضمن تقدیر از زحمات مهندس شعیری سرپرست بخشداری ارژن و دکتر هوشمندی بخشدار سابق ، اظهار داشت: همکار عزیز آقای محمد آزادی به عنوان بخشدار ارژن مشغول خدمت خواهند شد که برای این عزیز آرزوی موفقیت داریم.

جمشیدی افزود:  آقای آزادی بخشدار جدید یکی از نیروهای قدیمی و با تجربه استانداری هستند که سال های زیادی در پست بخشداری و سایر مسئولیت ها به خوبی ایفای نقش کردند که امیدواریم از این تجارب برای پیشرفت و آبادانی این بخش استفاده کنند.

بخشدار ارژن نیز دراین جلسه ابراز داشت: اتحاد، وحدت و یکدلی حایز اهمیت می باشد و رضایت عمومی وخدمت به مردم در سرلوحه کار حقیر می باشد. 

آزادی همچنین از تمامی تشکل ها ونهاد های دولتی وغیر دولتی در جهت رفع مشکلات بخش دعوت به همکاری کرد.

سعیدشاهین عضوشورای اسلامی بخش ارژن نیز دراین جلسه ضمن تبریک به بخشدار جدید از زحمات مهندس شعیری تشکر و قدردانی کرد و ضمن ارایه گزارشی از موقعیت جغرافیایی بخش،با برشمردن مشکلات ارتباطی و معیشتی مردم خواستار پیگیری ورفع مشکلات موجود شد. انتهای پیام//


برچسب ها: بخشدار ارژن ، ارژن ، محمد ا
نظرات بینندگان