کد خبر: ۱۴۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹
رییس مجمع نمایندگان فارس در نشست مشترک با وزیر صمت:

فارس ملقب به صنعت خاموش است/وزارت صمت دین خود را به فارس ادا کند

رییس مجمع نمایندگان استان فارس خواستار توزیع عادلانه منابع از سوی وزارت صمت شد.
 ابراهیم عزیزی در نشست مجمع نمایندگان فارس با وزیر صمت در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان اظهار داشت: استان فارس در حوزه صنعت و بهره گیری از ظرفیت معادن با گرفتاری هایی روبه رو است و به اشتباه استان برخوردار نامیده می شود در صورتی که حقیقت چیز دیگری است.

او افزود: هنگامی که به واحدهای تعطیل شده صنعتی و معادن غیر فعال نگاه می کنیم، پی به عمق مشکلات و نیازهای فارس می بریم.
فارس ملقب به صنعت خاموش است/وزارت صمت دین خود را به فارس ادا کند
نماینده شیراز و زرقان اضافه کرد: بنا بر آمار اداره صمت استان 3968واحد صنعتی در استان وجود دارد که 800واحد آن غیرفعال است و انتظار ما از وزیر صمت فعال کردن این واحدها است.

او همچنین گفت: معادن بزرگی در فارس وجود دارد که حبس شده و باید در چرخه تولید قرار گیرد تا نیازهای استان و کشور را حل کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: با اعمال زیرساخت های ریلی و ... می توان شاهد جهش خوبی در صنعت استان بود و انتظار ما از وزیر صمت این است که در زمان مسوولیت این مشکلات را پیگیری کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: مل خواستار توزیع عادلانه منابع در کشور هستیم و استان فارس را باید در این عرصه مد نظر قرار داد.

او همچنین گفت: از وزیر صمت انتظار می رود تعهدات قبلی این وزارتخانه در قبال فارس را نیز عملیاتی کند چراکه هنوز منتج به نتیجه نشده است.
فارس ملقب به صنعت خاموش است/وزارت صمت دین خود را به فارس ادا کند
عزیزی در پایان نیز با اشاره به کارخانه های تعطیل شده استان فارس در سال های اخیر نیز اظهار داشت: ما ملقب به صنعت خاموش هستیم و با این حجم بزرگ تعطیلی کارخانه ها، وزارت صمت دین بزرگی به مردم استان دارد که با فعال کردن آنها باید ادا شود.
لازم به ذکر است رزم حسینی وزیر صمت در نخستین سفر استانی خود پس از گرفتن رای اعتماد، روز جمعه به استان فارس سفر کرد.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان