کد خبر: ۱۴۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹
به میزبانی حوزه علمیه منصوریه:

سومین جلسه جامعه روحانیت شیراز برگزار شد

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از برگزاری سومین جلسه جامعه روحانیت شیراز در سال 99 یاد کرد و گفت: فعالیت جهادی طلاب در ایام کرونایی و تغسیل اموات، وضعیت معیشتی و مشکلات فرهنگی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در حاشیه برگزاری جلسه جامعه روحانیت شیراز، اظهار داشت: سومین جلسه جامعه روحانیت شیراز در سال 99 بحمدلله به میزبانی حضرت استاد حاج شیخ علیرضا حدائق در حوزه علمیه منصوریه برگزار شد.

وی با تصریح اینکه موضوع جلسه جامعه روحانیت پیرامون وضعیت اقتصاد و معیشت مردم بود و همچنین معضلات و مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه عنوان کرد: روحانیت از گذشته تاکنون همراه مردم بوده و هستند، از این رو تا حد توان پیگیر مشکلات مردم خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با تاکید بر اینکه روحانیت به خادمی مردم افتخار می کند، افزود: در همین رابطه جامعه روحانیت شیراز نامه ای سرگشاده پیرامون وضعیت معیشت و گرانی های اخیر را به رئیس جمهوری نوشته اند که بازخورد خوبی در سطح کشور داشت.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از مدرسه علمیه منصوریه شیراز و زیارت بقعه منصوریه و قرائت فاتحه بر تربت واقفان و بانیان حوزه علمیه منصوریه از جمله دیگر برنامه های اعضای جامعه روحانیت شیراز پس از برگزاری جلسه در این حوزه بود.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق در پایان بیان کرد: فعالیت جهادی طلاب در ایام کرونایی و تغسیل اموات، وضعیت معیشتی و مشکلات فرهنگی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

نظرات بینندگان