کد خبر: ۱۴۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
بین ۳۱ استان و سازمان سما؛

مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شیراز عنوان برتر را کسب کرد

دکتر «حمید کریمی»، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از میان 31 استان و سازمان «سما»به عنوان مدیر برتر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز، انتخاب شد.
 به گزارش پایگاه خبری "شیرازه"، با توجه به بررسی انجام‌شده توسط تیم نظارت و ارزیابی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر «حمید کریمی»، مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز، به عنوان مدیر برتر انتخاب شد.
 دکتر «حمید کریمی»، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از میان 31 سازمان سما، ۳ واحد مستقل و واحدهای استان تهران رتبه برتر را کسب نمود.
 
وی با اشاره به موقعیت دانشگاه آزاد در سطح استان فارس بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با۴۵ واحد، مرکز و مراکز سما بیشترین تعداد واحد دانشگاهی را در سراسر کشور در خود جای داده و از وجود بیش از ۶ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر برخوردار است.
 
مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران استان فارس و واحد شیراز با بیان این که "بسیار مفتخریم که مجموعه ما خدمتگزار این تعداد دانشجوی شاهد و ایثارگر می باشد"، افزود: این ستاد براساس برنامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی به‌طور مرتب و منظم گزارش‌های واحدها و مراکز تحت پوشش را اتخاذ نموده و تنظیم و جمع‌بندی می کند، سپس آن را به مرکز ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارسال می‌کند.
دکتر کریمی ادامه داد: نظم و انضباط کاری و مشارکت‌دادن دانشجویان ستاد شاهد در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی حضور مثمر ثمر در انعکاس فعالیت‌ها و عملکردهای ستاد شاهد استان و کیفیت گزارش عملکرد براساس مستندات را سرلوحه کاری و برنامه مدیریتی خود قرار داده است.
 
وی به این که دانشگاه شیراز بستر مناسبی را برای حضور شایسته دانشجویان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی فراهم آورده اشاره و اظهار کرد: ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد شیراز یکی از فعال‌ترین ستادها در سطح استان فارس می باشد چرا که در حال خدمت‌رسانی نزدیک به هزار و ۲۰۰نفر دانشجوی جامعه هدف است.
 
کریمی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد شیراز در راستای برطرف‌ نمودن امور آموزشی، مالی و رفع مشکلات دانشجویان در چارچوب بخشنامه‌هاست.
مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد شیراز با بیان این که خدمت‌رسانی به دانشجویان از اولویت‌های اصلی ستاد شاهد و امور ایثارگران می باشد،عنوان کرد: خدمت به قشر شاهد و ایثارگر در دانشگاه فرصت بزرگیست که خداوند متعال در اختیار ما نهاده تا بتوانیم تا آنجایی که در توان داریم،یاری رسان یادگاران دفاع مقدس باشیم.
وی با تاکید بر توجه جدی به مسائل و مشکلات دانشجویان گفت:امید بر این است که  با حمایت‌های دانشگاه آزاد و برنامه‌ریزی دقیق و منطقی مسئولان در حوزه آموزش و پژوهش در آینده‌ای نه‌چندان دور بیشترین نخبگان از میان این دانشجویان پدید آید.
 
مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز با اشاره به رشادت‌های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده‌های این افراد نزد تمام مردم و مسئولان نظام جایگاه ویژه‌ای دارند چرا که استقلال امروز کشور را مدیون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان هستیم.

گفتنی است،دکتر «حمید کریمی»، دارای سابقه مدیریتی بیش از ۱۴سال در حوزه روابط عمومی بوده و با حفظ این سمت بیش از ۱۰ سال فعالیت را در ستاد شاهد و امور ایثارگران در پرونده خود دارد.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان