کد خبر: ۱۴۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

موكب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موكب در ایام اربعین حسینی در بین‌الحرمین شیراز خبر داد و گفت: این موكب با رعایت پروتكل‌های بهداشتی به‌مدت 3 روز به عاشقان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌كند.

به گزارش شیرازه به نقل از كمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع)، مسعود راستی، مدیر اجرایی این موكب امروز، 13 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی موكب احمدبن موسی(ع) در فضای بین حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) معروف به بین‌الحرمین شیراز برپا خواهد شد.
موكب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود
وی افزود: امسال به‌دلیل اینكه شیوع كرونا مانع حضور در كربلا و پیاده‌روی اربعین حسینی عاشقان امام حسین(ع) شد، لذا تصمیم گرفتیم تا اربعین حسینی را به شكل متفاوتی در شهر و دیار خود برگزار كرده و دل‌های عاشقان را روانه كربلا كنیم.

راستی اظهار كرد: در موكب احمدبن موسی(ع) فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و همچنین اطعام حسینی را با رعایت پروتكل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهیم داد ضمن اینكه عاشقان امام حسین(ع) نیز می‌توانند نذورات خود را برای كمك به احداث زائرسرا در كربلای معلی به موكب احمدبن موسی(ع) تحویل دهند.

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) با بیان اینكه موكب‌های دیگری نیز به‌همین نام از شیراز و شهرستان‌های اطراف در بین‌الحرمین مستقر خواهند شد، گفت: موكب احمدبن موسی(ع) فعالیت خود را از روز سه‌شنبه، 15 مهرماه آغاز كرده و تا روز پنج‌شنبه، 17 مهرماه مصادف با اربعین حسینی فعالیت خواهد كرد.
موكب احمدبن موسی(ع) در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود
وی، زمان فعالیت موكب را طی این سه روز از 8 صبح تا 23 اعلام كرد و گفت: البته فعالیت موكب احمدبن موسی(ع) به خصوص در دفتر حرم شاهچراغ(ع) تا پایان صفر ادامه دارد و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند نذورات و كمك‌های خود را به این موكب تحویل دهند.

راستی با بیان اینكه كمیته‌های پشتیبانی، امنیت و فرهنگی طی این ایام در موكب احمدبن موسی(ع) حضور خواهند يافت، گفت: قریب 100 نفر از خادمان موكب احمدبن موسی(ع) طی این ایام حضور داشته و به عاشقان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی خواهند كرد.
انتهای پیام

نظرات بینندگان