کد خبر: ۱۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس:

اولین نمایشگاه مقابله با کرونا برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس گفت: نمایشگاه «مقابله با کرونا؛ تهدیدات و دستاوردها» در فارس به عنوان اولین در استان و سومین نمایشگاه در سطح کشور از ۲۱ مهر برگزار می شود.
 مصطفی اژدری گفت: نمایشگاه مقابله با کرونا تهدیدات و دستاوردها در استان فارس به عنوان اولین نمایشگاه و سومین نمایشگاه در سطح کشور از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه میزبان علاقه‌مندان در حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود.

او افزود: این نمایشگاه در سه سالن بهار، سرو و نرگس با محورهای خدمات الکترونیک و پدافند غیر عامل، تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی و همچنین مواد ضدعفونی، شوینده و پاک کننده برگزار خواهد شد.

اژدری ادامه داد: تاکنون ۵۵ شرکت برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش بینی می‌شود تا ۸۰ شرکت در این نمایشگاه حضور یابند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های موجود روز در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید ۱۹، ایجاد هم افزایی میان بخش‌های دولتی و خصوصی معرفی، شناسایی محصولات و تولیدکنندگان مرتبط با بیماری کووید ۱۹، توانمندسازی متولیان تولید و همچنین سایر اهداف ارزشمند دیگر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان