کد خبر: ۱۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس مطرح کرد:

لزوم واگذاری سهام تیم های فوتبال فارس به تعاونی ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: اگر سهام باشگاه های فارس به تعاونی ها واگذار شود امکان لیگ برتری شدن این تیم ها افزایش می یابد.
 سهراب مختاری ظهر یکشنبه در جلسه هیأت اجرایی مجموعه‌های ورزشی کارگران فارس که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، بیان کرد: ۲۲ مجموعه ورزشی کارگری در سطح استان وجود دارد و هیأت‌های ورزش کارگری نیز در سطح همه شهرستان‌های فارس فعال شده و لازم است که این حوزه مورد توجه بیشتر متولی اصلی ورزش نیز قرار گیرد.

وی افزود: فارس با ۲۲ مجموعه ورزشی کارگران در جایگاه نخست کشور از نظر تعداد پروژه ورزشی تفریحی قرار دارد که تاکنون ۱۷ مجموعه از این تعداد به بهره برداری رسیده است و علیرغم مشکلات موجود در خصوص تأمین اعتبار وبا توجه به پیگیری‌های اداره کل و مسئولین ارشد استان و مساعدت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و کمک نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مقرر شده برخی پروژه‌های نیمه تمام توسط بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران که اغلب نیز بین ۸۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند همکاری لازم را در حوزه ارائه تسهیلات انجام دهند.

مختاری با بیان این مطلب که ورزش کارگری فارس در جایگاه ارزیابی بر اساس شاخص‌های کشوری در سال‌های اخیر همواره رتبه برتری داشته، بیان کرد:

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی کارگران شیراز نیز اکنون بعد از حدود ۴ دهه بازسازی و به محلی مناسب با بهترین تجهیزات روز در حوزه‌های مختلف ورزشی تبدیل شده است.

مختاری اضافه کرد: مجموعه ورزشی شماره ۲ کارگران شهرستان شیراز در شهر جدید صدرا واقع است که در ماه‌های گذشته مشکل قدیمی مالکیت این مجموعه با همکاری شرکت عمران این شهر حل شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه بیان کرد: هیأت‌های ورزش کارگری در اکثر شهرستانهای این استان فعال شده اما به نظر فاصله بین این هیأت‌های ورزشی با متولی ورزش استان که اداره کل ورزش و جوانان می‌باشد زیاد است که ضروری است این فاصله کم شود.

وی ادامه داد: با با تاکید بر اینکه توجه به سلامت کارگران با برگزاری ورزش صبحگاهی در برخی کارگاه‌های بزرگ و پیاده روی هفتگی قبل از شیوع کرونا یکی از برنامه‌های حوزه امور اجتماعی و ورزشی اداره کل بوده و کمک اداره کل ورزش و جوانان به هیأت ورزشی کارگران همانند سایر هیأت‌ها مورد تاکید ماست و کمک به تأمین تجهیزات و برخی تعمیرات اماکن ورزشی کارگران خدمت مناسبی به این قشر بزرگ و خانواده آنها می‌باشد./مهر

نظرات بینندگان