کد خبر: ۱۴۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سید محسن هاشمی:

برگزاری نخستین نشست مطالبه گری از نمایندگان مجلس یازدهم در شیراز

در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و روشنگری نسبت به مسائل مختلف کشور، نشست مطالبه گری با حضور دو تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان شیراز، به همت جمعی از جوانان بسیجی و هیئات شرق شیراز در مسجد سلمان واقع در چهارراه ادبیات برگزار می گردد.
به گزارش شیرازه، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و روشنگری نسبت به مسائل مختلف کشور، نشست مطالبه گری با حضور دو تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان شیراز، به همت جمعی از جوانان بسیجی و هیئات شرق شیراز در مسجد سلمان واقع در چهارراه ادبیات برگزار می گردد.
به گفته دکتر هاشمی در این نشست که آقایان دکتر قادری و دکتر نجابت حضور خواهند داشت، مهمترین موضوعی که در این برنامه مورد مطالبه قرار خواهد گرفت، مبحث مهم شفافیت در آراء نمایندگان و تصمیمات کلانی است که عمده نمایندگان قبل از انتخاب وعده آنرا داده بودند. این وعده علی رغم گذشت چند ماه از آغاز بکار مجلس یازدهم همچنان منتظر تصویب نهایی بوده و فقط تعدادی از نمایندگان به اجرای آن حتی خارج از چارچوب رسمی مجلس مبادرت ورزیده اند که دکتر نجابت یکی از این افراد بوده که جدا از این اقدام انقلابی، درخواست اقدامات صورت گرفته و مطالبه گری ایشان از دیگر نمایندگان و هیئت رییسه مجلس نیز صورت خواهد گرفت.
هاشمی دبیر اجرایی این نشست، موضوع بعدی را شفاف سازی حواشی مجلس شورای اسلامی از جمله موضوع مسکن و خودرو نمایندگان دانستند که مقرر شده مدعوین به صورت صریح و شفاف ضمن بیان موضع خویش، علت اعطای این امتیازات یا بزرگنمایی رسانه ای آنرا بیان دارند.
ایشان بررسی عملکرد نمایندگان مجلس در رفع و یا کنترل مسائل اقتصادی را موضوع بعدی این نشست دانستند که مخاطب اصلی آن دکتر قادری به عنوان کارشناس ارشد اقتصاد در مجلس خواهد بود، تا مشخص گردد که مجلس در رخدادهای اخیر اقتصادی خصوصا در کاهش ارزش ریال، چه جایگاهی داشته و چرا از اهرم های قانون خویش از جمله استیضاح برای مهار بحران های اقتصادی اخیر استفاده ننموده است.
دبیر این نشست از همه آحاد مردم، خصوصا جوانان دعوت کردند تا با شرکت در این نشست ضمن بیان بدون واسطه دغدغه ها و مطالبات خویش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشنهادات اجرایی خود را جهت حل معضلات موجود جامعه بیان داشته و در راستای آن یک مشارکت سیاسی فعال را رقم بزنند.
لازم به ذکرست که این نشست در روز دوشنبه 14 مهرماه ساعت 19 در مسجد سلمان فارسی واقع در بلوار چهل مقام روبروی اداره بازرگانی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برگزاری نخستین نشست مطالبه گری از نمایندگان مجلس یازدهم در شیراز
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان