کد خبر: ۱۴۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
شهردار صدرا:

حضور بسیج؛ متضمن امنیت پایدار و توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی است

در دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا و معاونین شهرداری با سرپرست ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) بر نقش مؤثر و ضروری بسیج در تضمین امنیت و توسعه اقدامات فرهنگی، اجتماعی و سازندگی تأکید شد.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، در این دیدار که در دفتر فرماندهی ناحیه جدیدالتأسیس حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهر صدرا برگزار شد؛ دکتر پرنیان شهردار صدرا با اشاره به همکاری مؤثر شهرداری با سپاه، بسیج و گروه های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه با تعامل و ارتباط مناسبی که شهرداری با نیروهای جهادی در ابتدای دوره شیوع کرونا صورت داد و اقدامات بسیار گسترده در سطح مجتمع های مسکونی، معابر عمومی و مراکز مختلف به اذعان مسئولان استانی، شهر صدرا به عنوان یک الگو در مبارزه فراگیر با کرونا شناخته شد.
حضور بسیج؛ متضمن امنیت پایدار و توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی است
ایشان با اشاره به ارتباط خوب سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری با هیاًت مدیره مجتمع های مسکونی و هیأت امنای مساجد افزود: تهدید کرونا تبدیل به یک فرصت شد تا ارتباط شهرداری با مردم بیشتر و نزدیکتر شود و با برگزاری رویداد های فرهنگی مختلف سعی بر آن داریم که این ارتباطات را تقویت کنیم چرا که معتقدیم با کارهای فرهنگی و اجتماعی می توانیم زمینه ساز امنیت در شهر شویم.

شهردار صدرا با اشاره به ظرفیت عظیم نیروی بسیج در توسعه شهری و خدمت رسانی به مردم گفت: حضور بسیج؛ متضمن امنیت پایدار و توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی است و می تواند در کنار دستگاههای اجرایی، اهداف نظام مقدس اسلامی را پیش ببرد. 

مهندس صادقی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز به کار ناحیه مقاومت سپاه در شهر صدرا اظهار داشت :یکی از مهمترین بحث ها در شهر صدرا امنیت است که انشالله با آغاز به کار این ناحیه دغدغه و مشکلات شهروندان کمتر شود.
ایشان تنوع فرهنگ های مختلف در شهر صدرا را یکی دیگر از چالش ها و ظرفیت های این شهر دانست و عنوان کرد: شهر صدرا با توجه به تنوع فرهنگ ها و قومیت های مختلف نیاز به یک فرهنگ سازی گسترده دارد تا از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

سرهنگ مسموعی سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) با تشکر از دغدغه و حضور مدیران شهری در این جلسه گفت: سپاه و بسیج خود را پیرو ائمه اطهار و سرباز نظام و انقلاب می دانند و شاٌن خدمت گذاری به مردم را باور دارند و به این باور افتخار می کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های شهر صدرا و به ویژه شهرداری و شورای اسلامی افزود: شهرداری به طور ذاتی یک نهاد خدمت گذار است و در جامعه اسلامی خدمت به مردم نزد خداوند بسیار ارزشمند است. انشالله بتوانیم با همکاری و تعامل با یکدیگر کارهای بزرگی را در جهت خدمت رسانی به مردم این منطقه از میهن اسلامی پیش ببریم. انتظار مردم و بسیج از مدیریت شهری این است که همانگونه که تاکنون بوده،  با روحیه جهادی بن بست شکن باشید و مشکلات را کنار بزنید.

سرهنگ مسموعی استفاده از ظرفیت مجمع عالی بسیج، استقرار چندین حوزه مقاومت، تقویت بسیج سازندگی و پررنگ تر شدن بسیج ادارات، فرهنگیان، دانشجویی و .. از جمله برنامه های آتی دانستند و ابیان کردند: ما در بسیج به دنبال نقش پیش برندگی هستیم و باید  از همه ی ظرفیت های دستگاهای دولتی و نهادهای مردمی در کنار بسیج برای شهر استفاده کنیم.
نظرات بینندگان