کد خبر: ۱۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سردار بوعلی:

مشارکت دانش آموزان در نهضت کمک های مومنانه مایه افتخار است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دانش آموزان بویژه بسیجیان به زیبایی در یک کار خیر مشارکت کردند. قطعا هزاران دانش آموز از برکات این کار بهره مند می شوند و قطعا جنبه تربیتی آن بسیار بالا است.

به گزارش شیرازه، سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس عصرگاه امروز در آیین توزیع 7 هزار بسته نوشت افزار بسیج دانش آموزی استان اظهار داشت: استان فارس همواره در امورات خیر پیش قدم بوده است و فعالیت های صورت گرفته در راستای کمک به همنوعان از جهت تنوع، کیفیت کار و ابتکارات متفاوت بوده است و همه کسانی که در جریان کمک مومنانه هستند بر این موضوع اذعان دارند.

سردار بوعلی با اشاره کمک دانش آموزان استان فارسی برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: دانش آموزان بویژه بسیجیان به زیبایی در یک کار خیر مشارکت کردند. قطعا هزاران دانش آموز از برکات این کار بهره مند می شوند و قطعا جنبه تربیتی آن بسیار بالا است. اینکه ما فرصتی از طریق بسیج در اختیار آن ها بگذاریم و با میل خود به دانش آموز همکلاسی خود کمک کند، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مشارکت دانش آموزان در نهضت کمک های مومنانه مایه افتخار است

فرمانده سپاه فجر فارس با ابراز اینکه این اولین بار نیست که دانش آموزان احساس مسئولیت می کنند، گفت: همیشه خوشحال می شویم که هر قشر متناسب با نیاز جامعه خودش بسته ای را تهیه می کند‌ و به یاری نیازمندان می شتابد. آنچه که همواره مورد تاکید بوده این است که کمک به دست افراد نیازمند برسد تا شادی را به خانه آن ها بیاورد.

وی تصریح کرد: به صورت مستمر و به شکل های مختلف در استان کمک مومنانه داشته ایم. حاصل اقدام مشترک و هماهنگ بین مردم و ادارت مختلف این شد که از اول شروع نهضت کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ بسته معیشتی توسط استان فارسی ها توزیع شده است.

سردار بوعلی ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی استان ابراز داشت: به وجود دانش آموزان، معلمان و کارکنان آموزش و پرورشی که در کمک های مومنانه سهیم می شوند افتخار می کنیم. در سومین نوبت از مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه و از عید قربان تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با مشاهده مصادیق مهربانی در استانی مثل فارس که دارای تمدن و ریشه تاریخی است، به داشتن مردمان خوب می بالیم.

گفتنی است آیین سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانش آموزی استان فارس با توزیع 7 هزار بسته نوشت افزار در مدرسه اندیشه شیراز با حضور مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان