کد خبر: ۱۴۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
با آغاز سال تحصیلی:

7 هزار بسته نوشت افزار در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد

عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: در ادامه "پویش بزرگ هم کلاسی مهربان" 7 هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر شامل کیف، خودکار، دفتر، مداد و ... بین دانش آموزان نیازمند استان فارسی توزیع شد.
به گزارش شیرازه، برادر پاسدار عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس عصرگاه امروز در آیین توزیع 7 هزار بسته نوشت افزار اظهار داشت: فرهنگ فداکاری و مهربانی از دیرباز تا کنون در بین دانش آموزان وجود داشته است. از ابتدای درگیری کشور با ویروس کرونا تلاش داشته ایم تا دانش آموزان بسیجی با تاسی از حضرت قاسم ابن الحسن (ع) در محور های مختلف فعال باشند.

وی با عنوان اینکه سه محور برای فعالیت در نظر گرفته شد، ابراز داشت: دانش آموزان در موضوع بهداشت و پیشگیری از این ویروس تحت عنوان "جهاد نسل چهارمی ها" شروع به فعالیت کردند و کمک به پایش تلفنی سلامت، ضد عفونی کردن معابر و توزیع ماسک از جمله فعالیت ها بوده است.
توانا با اشاره به برگزاری مسابقات و سرگرمی ویژه دانش آموزان و والدین گفت:  با توجه با سبک زندگی جدیدی که در گیرش هستیم، با طرح مسابقات و سرگرمی سعی بر این داشته ایم تا یک نشاط در خانواده ایجاد کنیم و تلاش شد تا ذره ای از تنش های ی که کرونا ایجاد کرده کم کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با تشریح فعالیت های صورت گرفته در نهضت کمک مومنانه خاطرنشان کرد: با راه اندازی "پویش هم کلاسی مهربان" رویکردی جدید از سر گرفته شد و بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت دانش آموزان توزیع گردید. 

وی تصریح کرد: در ادامه این پویش، دانش آموزان استان فارسی با جمع آوری مبالغی از اعضای محله، مغازه داران و صاحبان مشاغل اقدام به خرید گوشی و نوشت افزار نمودند. این کار نشان میدهد که  فرهنگ فداکاری و مهربانی نسل به نسل منتقل می شود.

عباس توانا ضمن اشاره به شروع سال تحصیلی جدید اعلام کرد: در ادامه "پویش بزرگ هم کلاسی مهربان" 7 هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر شامل کیف، خودکار، دفتر، مداد و ... بین دانش آموزان نیازمند استان فارسی توزیع می شود.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: هزینه هر بسته به صورت میانگین 150 هزار تومان بوده که بیشترین سهم آن، آورده دانش آموزان است. این کار خداپسندانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، قرارگاه امنیتی اجتماعی حضرت احمدبن موسی علیه السلام شکل گرفته است.

به گفته توانا، بسته های نوشت افزار توسط واحد ها و حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی بین جامعه هدف توزیع می شود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان