کد خبر: ۱۴۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
با حضور دکتر رحیمی در تهران:

تقدیر استاندار فارس از نیکوکاری که ۴۶۰۰ نفر از ایتام استان فارس را تحت سرپرستی دارد

استاندار فارس از نیکوکاری که ۴۶۰۰ نفر از ایتام استان فارس را تحت سرپرستی دارد تقدیر کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی از فعالیتهای  نیکوکارانه آقای ابراهیمی، از خیرین  برجسته ملی تقدیر کرد.

دکتر رحیمی با حضور در دفتر یکی از خیرین نیکوکار کشوری که در استان فارس با  فعالیتهای خداپسندانه، تعداد ۴۶۰۰ نفر از  از  ایتام و محسنین را مورد حمایت و سرپرستی قرار داده است با اهداء  لوح از وی تقدیر و تشکر کرد.

استاندار فارس در این دیدار صمیمی گفت: نیات خیر و نیکوکاری جناب آقای ابراهیمی که در سطح کشور بیش از ۶۳  هزارنفر از ایتام و محسنین را تحت پوشش و سرپرستی دارند، سبب شده است تا شخصاً به حضور ایشان رسیده و مراتب تقدیر و تشکر خود و دعای خیر مردم استان فارس را به وی تقدیم نمایم.

نماینده عالی دولت در استان فارس در این دیدار از آقای ابراهیمی برای سفر به شیراز و حضور در بین تعدادی از افراد تحت تکفل دعوت کرد.

استاندار فارس افزود: در حال حاضر تعداد ۹۶۰۰ نفر از ایتام و محسنین در قالب فعالیتهای  کمیته امداد امام خمینی استان فارس و  با مساعدت خیرین و موسسات خیریه، تحت پوشش و سرپرستی قرار دارند.

 وی افزود: در کنار کمکهای معیشتی و سبد غذایی و مخارج تحصیل و درمانی، یکی از دغدغه های اصلی ایتام، مشکل مسکن است که در این زمینه نیز لازم است مجموعه کمیته امداد با  کمکهای دولتی و رایزنی و جلب مشارکت‌های مردمی، در جهت تامین مسکن برای این اقشار آبرومند و  شریف  اقدام نماید.

رحیمی افزود: سفارشات خداوند متعال در مورد رسیدگی به یتیمان و نیازمندان آنچنان واضح و مکرر در قرآن کریم آمده است که  با تفکر در این آیات  و سفارشات خداوند متعال،پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام،  رسیدگی و کمک به محرومین و بالاخص  ایتام  بدون شک در ردیف بهترین اعمال نزد  خداوند متعال است.

در این دیدار که  محمد  بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشت.ابراهیمی نیکوکار سرشناس ساکن تهران، ضمن قدردانی از حضور استاندار فارس گفت: این آمادگی وجود دارد که تعداد دیگری از ایتام  شناسایی شده و نیازمندان  را تحت سرپرستی  قرار دهد.


نظرات بینندگان