کد خبر: ۱۴۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

۳۰۰ هزار تست کرونا در فارس انجام شده است

کوروش عزیزی گفت: اکنون در استان بیش از ۸۰۰ نفر بستری هستند و ۳۰۰ هزار تست کرونا انجام شد که تست بیش از ۵۰ هزار نفر مثبت بود.
به گزارش شیرازه، کوروش عزیزی، پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح استان و کشور، اظهار داشت: واقعیت این است که در حال حاضر یک روند فضایی را دارم که شدت ابتلا رو به افزایش است.

وی در ادامه با تصریح اینکه افزایش روند بیماری کرونا نشان می دهد از یک فرد مبتلا چند نفر می تواند آلوده شود، اضافه کرد: اگر مسائل بهداشتی رعایت نشود از یک نفر ده نفر می تواند آلوده شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: وضعیت بیماری در استان بهتر از استان های دیگر است که مرهون زحمات کادر درمان هستیم و بدون حمایت روحانیت و ارشاداتی که داشته اند و همچنین همکاری مردم، این وضعیت امکان پذیر نبود.

وی عنوان کرد: با حمایت هایی که نماینده ولی فقیه در فارس از کادر درمان داشته، الحمدلله وضعیت تا حدودی نیست به دیگر استان ها بهتر است، بنابراین همه موظف به رعایت نکات بهداشتی هستیم.

عزیزی در پایان گفت: اکنون در استان بیش از ۸۰۰ نفر بستری هستند و ۳۰۰ هزار تست کرونا هم انجام شده که تست بیش از ۵۰ هزار نفر مثبت بوده است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان