کد خبر: ۱۴۲۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
در جلسه در همایش ائمه جمعه فارس مطرح گردید:

در بحث خودرو نمایندگان آنچه به نظر اسلام نزدیک است، عمل کنید/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داد بورس برسند/ مشکلات معیشتی مردم کمر شکن است

امروز در همایش ائمه جمعه سراسر استان فارس نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و ائمه جمعه استان به ارائه نظرات و پیشنهادات و مطالبات مردم پرداختند.
در بحث خودرو نمایندگان آنچه به نظر اسلام نزدیک است، عمل کنید/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داد بورس برسند/ دلیل رای ممتنع در مجلس چیست؟

به گزارش شیرازه، همایش ائمه جمعه سراسر استان فارس پیش از ظهر امروز در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، دبیر جامعه روحانیت شیراز و مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس و چهار نماینده شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام ملک مکان، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در این جلسه اظهار داشت: نامه های بسیاری  از شهرستان ها داریم که دولت به پروژه هایی پیرامون ساخت مصلی ها اهمیتی نمی دهد.

امام جمعه صدرا نیز در ادامه این همایش با بیان اینکه نظارت در کشور ضعیف است، اضافه کرد: اکنون که مردم به مجلس انقلابی دل بسته ان،  به این نکته توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: مردم از نمایندگان شهر شیراز انتظار یک نظر را دارند نه اینکه هرکدام سلیقه مختلف داشته باشند.

امام جمعه پاسارگاد نیز با طرح این سوال که دلیل رای ممتنع در مجلس چیست؟، مطرح کرد: هنگامی که نمایندگان وارد مجلس شدند دیگر چرا رای ممتنع می دهند.

وی همچنین در خصوص خودروی نمایندگان مجلس نیز یادآور شد: چطور معاون استاندار با ماشین یک الی دو میلیاردی به سرکشی می رود، اما برای نماینده مجلس خودروی دنا مشکل دارد؛ عده ای می خواهند برای مجلس انقلابی سنگ اندازی کنند.

امام جمعه پاسارگاد همچنین در خصوص وضعیت معشتی مردم عنوان کرد: مشکلات معیشتی مردم کمر شکن است و این مسئله به مرور دین گریزی را در پی خواهد داشت

همچنین حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد نیز بیان داشت: برای اینکه بتوانیم مشکلات استان را برطرف کنیم، دیدار با نمایندگان مقطعی نباشد، لذا باید یک کمیته یا کارگروه بین ائمه جمعه و نمایندگان استان راه اندازی شود.

حجت الاسلام خسروی، امام جمعه جنت شهر نیز بیان کرد: از نمایندگان تقاضا داریم برنامه ها را همدلی و هم اندیشی را با نماینده ولی فقیه در فارس پیش ببرند و باعث قوت جریان انقلابی شوند.

وی افزود: در بحث خودرو نمایندگان آنچه به نظر اسلام نزدیک است، عمل کنید.

حجت الاسلام روحانی، امام جمعه خفر نیز در ادامه این همایش تاکید کرد: حفظ شئون انقلابی بودن و هوشمندانه عمل  کردن مجلس در بحث خودروی دنا باید مورد توجه قرار گیرد، اینکه خودرو به نام نماینده باشد یک مقدار غیر هوشمندانه است، اما اصل کار درست بوده است و نباید تحت تاثیر قرار گرفت.

وی اذعان کرد: در انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون ها انتظار می رود نمایندگان فارس از یکدیگر حمایت کنند تا در انتخاب روسای کمیسیون ها همپوشانی داشته باشند.

امام جمعه خفر خاطرنشان کرد: میز خدمت ها در مصلی ها باید مورد حمایت نمایندگان باشد؛ در بحث خانه های عالم نمایندگان کمک کنند.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش استان وضعیت خوبی ندارد، تقاضا داریم که سامانی به این اداره داده شود.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه بالاده کازرون هم مطرح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داد بورس برسند؛ با تشویق رئیس جمهور مردم به بورس آمدند، اما اکنون وضعیت مطلوب نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه کامفیروز نیز بیان کرد: موظف به حمایت از جایگاه مجلس هستیم؛ عده ای تا کوچکترین عزل و نصب در بخش ها و شهرها صورت می گیرد به نام نماینده می زنند؛ انتظار می رود عزل و نصب ها در سطح کلان استان صورت گیرد.

حجت الاسلام کشاورزی، امام جمعه خرامه هم اظهار کرد: مهمترین وظیفه نماینده این است که قوانینی در تراز انقلابی مصوب کنند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نازیلا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
0
نظرمن به نظر امام جمعه جنت شهر نزدیکتر هست همانطور که نظر بعضی ها به بعض دیگر