کد خبر: ۱۴۲۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
نماینده مردم کازرون در مجلس:

صدور مدرک دانشگاهی حذف شود/مدارک دانشگاهی بی‌ارزش است

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : باید فکری کرد که در دانشگاه ها تنها مدرک صادر نشود چرا‌که این مدرک دیگر ارزش کارکردی ندارد.
 فریدون عباسی دوانی  با اشاره به اینکه قبل از برگزاری انتخابات مجلس، بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی مردم، موضوع اشتغال بوده است، گفت: مهم ترین خواسته مردم موضوع اشتغال است و نکته حائز اهمیت این است که به دلیل این که دانشگاه ها از امکانات کافی برخوردار نبودند و یا اساتید دید فنی و حرفه ای ندارند دانشجویان بیشتر صاحب مدارکی هستند که تنها آموخته های نظری و محفوظات دارند و حتی در رشته های علوم انسانی که نیاز به آزمایشگاه و تجهیزات برقی ندارد، فاقد مهارت در رشته های حوزه علوم انسانی بودند و باید در کشور فکری به حال مدرک گرایی شود و چه در استان و چه در کشور باید به این مهم توجه شود.
 
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : باید فکری کرد که در دانشگاه ها تنها مدرک صادر نشود چرا‌که این مدرک دیگر ارزش کارکردی ندارد.
 
عباسی دوانی گفت: در کشور ما به دلیل حاکمیت تفکرات نظری و محفوظات که بر آنها مقاومت می شود، امید است این نقیصه رفع شود تا افراد باسواد در حوزه نظری که مجهز به ابزار مهندسی هستند و با گرایش های مختلف تربیت شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه فارس مسیر ارتباطی چند استان است و قرار گرفتن یک مرکز آموزش فنی حرفه ای در نقطه ای از استان بتواند به استان های همجوار خدمات آموزشی ارائه دهد از واجبات است که موجب رشد شهرستان های اطراف خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹
0
یه نفر به ایشون بگه وقتی ارزش مدرک کم شده، با تغییر رویکرد دانشگاه، بهش ارزش بدید، نه این که حذفش کنید و صورت مسئله رو پاک کنید!