کد خبر: ۱۴۲۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
استاندار فارس:

فارس نیازمند اختصاص اسکله و بندر است

عنایت‌الله رحیمی با تأکید بر اینکه توسعه صادرات استان نیازمند اختصاص اسکله و بندر است گفت: ایمیدرو و ایدرو در این زمینه امکانات مناسبی دارند که می‌توانند در اختیار استان قرار دهند.
  عنایت‌الله رحیمی با اظهار اینکه در شرایط کنونی کرونا و تحریم مانع توسعه اقتصادی شده، گفت: عبور از این محدودیت‌ها با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است.

رحیمی با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت تجربه فعالیت عملیاتی در صف و ستاد را داشته‌اند خواهان تفویض اختیار بیشتر به استان‌ها و تمرکززدایی در این حوزه شد.

وی گفت: بی‌تردید کسانی که در استان‌ها با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر از افرادی که در مرکز مسئولیتی دارند به مشکلات و راهکار‌های عبور از آن‌ها آگاه هستند؛ بنابراین تفویض اختیار به نمایندگان دولت و وزرا در استان‌ها راهگشا خواهد بود.

استاندار فارس با تأکید به اینکه مدیریت بازار در شرایط کنونی ضرورت جدی دارد، اظهار کرد: تشدید نظارت و سیاست‌گذاری‌های لازم از شدت نگرانی مردم می‌کاهد و زمینه‌ساز ثبات بیشتر در بازار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه صادرات استان نیازمند اختصاص اسکله و بندر است گفت: ایمیدرو و ایدرو در این زمینه امکانات مناسبی دارند که می‌توانند در اختیار استان قرار دهند.

استاندار فارس تصریح کرد: تعدادی از صنایع راکد استان فعال شده و تعدادی در حال راه‌اندازی است که با حمایت وزارت صمت توفیق بیشتری حاصل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹
0
جناب استاندار
با وجود چندین کارخانه سیمان در فارس
قیمت هر کیسه سیمان در بازار آزاد 25 هزار تومان است
ماموران نظارتی شما کجا هستند؟
جلو صادرات بی رویه سیمان را بگیرید
خوب مردم هم که با راهیابی فارس به خلیج فارس و داشتن بند مخالف نیستند اگر درست شد خبرش را به مردم بدهید