کد خبر: ۱۴۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
علیرضا پاک‌فطرت:

اگر صدرا به شیراز ملحق شود شهروندان صدرا از خدمات بیشتر و بهتری بهره‌مند خواهند شد

نماینده شیراز و زرقان گفت: اینکه گفته شود خواستار تبدیل شهر صدرا به شهرستان و فرمانداری هستیم هیچ نفعی به حال شهر صدرا و شهروندان آن نخواهد داشت و این شهر باید به شیراز متصل و ملحق شود تا امکانات بهتر و بیشتری بتوان برای آن در نظر گرفت.
 علیرضا پاک‌فطرت افزود: آنچه که امروز به عنوان خدمات انجام شده در صدرا مطرح می‌شود در حقیقت مُسکّن‌های موقتی است که تاثیر چندانی در بهبود خدمات‌رسانی به ساکنان این شهر نخواهد داشت.
وی ادامه داد: قطعا اگر صدرا به شیراز ملحق شود شهروندان صدرا از خدمات بیشتر و بهتری در تمام زمینه‌ها از جمله حمل و نقل، موارد رفاهی و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بیمارستان‌های خوبی در شهر صدرا احداث شده و یا در دست احداث است اما به دلیل نداشتن سیستم حمل و نقل قوی، سریع و آسان و مسیرهای دسترسی مناسب، این بیمارستان‌ها نمی‌توانند با تمام ظرفیت خود فعالیت و خدمات‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: البته بحث کیفیت شهرها در جای خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما کمیت هم در جای خود دارای اهمیت است و در جذب اعتبارات و کمک‌ها هم از مرکز و هم در سطح بین‌المللی بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز تمام بار شهر صدرا از جهات مختلف از جمله حمل و نقل و بهداشت و درمان روی دوش شهر شیراز است اما عوارض، ارزش افزوده و مالیات آن در شهر صدرا و آن هم نه چندان مطلوب، هزینه می‌شود.

پاک‌فطرت اضافه کرد: به عنوان نماینده مردم شیراز این مساله را با جدیت دنبال خواهم کرد و از سایر نمایندگان تقاضا دارم که این مساله را دنبال کنند.

نظرات بینندگان