کد خبر: ۱۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
نماینده فسا در مجلس خبر داد:

تعدیل بهای چهارچرخ‌ها در روزهای آینده

حجت‌اله فیروزی از کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای آینده خبر داد و گفت: با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش بینی می شود که تعدیل بهای چهارچرخ‌ها و ساماندهی در انتظار بازار خودرو باشد.
حجت‌اله فیروزی با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در بازار، گفت: در هفته‌های اخیر بی‌توجهی به نظارت، رشد نقدینگی و تقاضاهای کاذب و رها کردن بازار موجب نابسامانی بازار چهارچرخ‌ها شده است و از آنجایی که بهای خودرو بر قیمت سایر کالاها نیز اثرگذار است، ساماندهی بازار خودرو باید به عنوان اولویت در دستور کار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شروای اسلامی از برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد و افزود: آقای رزم حسینی در روزهای گذشته جلساتی با خودروسازان و مسئولان مرتبط به حوزه خودرو برگزار کرده است و برگزاری این جلسات با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نمایندگان وزارت صمت و خودروسازان تداوم دارد تا راهبردهای حوزه خودرو تبیین و تعریف شود.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم بخشی از افزایش قیمت خودرو را ناشی از رشد هزینه‌های تولید دانست و ادامه داد: هر چند شاخص‌هایی مانند نرخ ارز، قیمت فولاد و ... بر قیمت تمام شده خودرو موثر است اما نباید با این بهانه‌ها از ساماندهی بازار خودرو غافل شد.

نظرات بینندگان