کد خبر: ۱۴۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مسئول قرارگاه تبلیغی عمار حوزه منصوریه اعلام کرد:

کمک ۶۰۰ میلیون تومانی قرارگاه عمار به خانواده های نیازمند شیراز

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه شیراز گفت: تاکنون به همت خیرین مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۱۰ هزاربسته معیشتی توزیع شده است.
  حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا حدائق به تشریح فعالیت‌های قرارگاه تبلیغی عمار پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا موجب بیکاری بسیاری از افراد کم درآمد جامعه شده است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری طلاب قرارگاه تبلیغی عمار اقدام به تهیه وبسته بندی و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی که به همت خیرین تهیه شده بود، طی ۶ مرحله کردند.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت ازخانواده‌های نیازمند خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌ها، نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۶۷۷۵۲۳ به نام قرارگاه عمار منصوریه واریز کنند، اضافه کرد: طلاب قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه فعالیت‌های بسیاری در راستای کمک‌های مؤمنانه انجام داده‌اند که توزیع این ۱۰ هزار بسته معیشتی بخشی از آنان به شمار می‌رود، همچنین شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان بیماری کرونابر عهده طلاب این قرارگاه است که به خوبی انجام شده است.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار همچنین به تشریح دیگر فعالیت‌های قرارگاه تبلیغی پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون به همت خیرین محترم بیش از ۱۵ هزار دست غذای گرم طبخ و تهیه شده است که توسط طلاب قرارگاه تبلیغی عمار بسته بندی و بین نیازمندان مناطق محروم استان فارس و حاشیه شهر شیراز توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق همچنین از فعالیت‌های جهادی طلاب در بخش ضدعفونی ایام کرونایی خبر داد و افزود: طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه در ایام کرونایی به بیش از ۱۵ گروه تقسیم شدند و هر شب به صورت جداگانه معابر، منازل، مساجد، حسینه ها و مناطق آسب پذیر را ضدعفونی می‌کردند.

وی ادامه داد: طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه به مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به فعالیت‌های گوناگون جهادی از جمله توزیع بسته معیشتی، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نان می‌کنند که در واقع در ایام ابتلاء جامعه به کرونا توزیع ۲۰۰۰۰ هزار قرص نان و همچنین کمک‌های نقدی به خانواده‌های آسیب دیده در این ایام به همت خیرین عزیز به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار ابعاد تبلیغی قرارگاه تبلیغی منصوریه را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: برگزاری کلاس‌ها و جلسات حلقه معرفت کانون‌های فرهنگی تحت پوشش قرارگاه عمار در فضای مجازی توسط طلاب از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این ایام انجام شده است./ مهر

نظرات بینندگان