کد خبر: ۱۴۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
در جلسه انجمن کتابخانه های بخش شیبکوه مطرح شد؛

آغاز عملیات احداث کتابخانه روستای فدشکویه تا پایان مهرماه

عملیات احداث کتابخانه روستای فدشکویه تا پایان مهرماه آغاز می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی زاهدشهر و میانشهر، به ریاست عبدالمحمد عسکری زاده، بخشدار شیبکوه و با حضور امام جمعه زاهدشهر در بخشداری شیبکوه برگزار شد.

محمدحسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های ترویجی کتابخانه های عمومی در زمان شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: کتابخانه های عمومی در دوران شیوع بیماری فعالیت های فرهنگی خود را در فضای مجازی ادامه داده اند؛ هرچند که برای توسعه خدمات کتابخانه ها در این بحران به همکاری همه دستگاه های فرهنگی و اداری بخش نیاز است.

وی با بیان اینکه با کمک های خیرین در زاهدشهر فعالیت های متنوع فرهنگی برگزار کردیم، اضافه کرد: با مساعدت خیرین محترم میانشهر و توجه ویژه حضرت آیت الله بهشتی، عضو مجلس خبرگان استان فارس در آینده نزدیک بخش ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه بقیه الله میانشهر ایجاد می شود.

محمدحسین فیروزی ضمن اشاره به برگزاری جلسات با خیر پروژه کتابخانه روستای فدشکویه، گفت: روستای فدشکویه همه مجوزهای مورد نیاز نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای ایجاد و احداث کتابخانه را دریافت کرده است و با همکاری دهیاری و شورای روستا و مشارکت خیر محترم، توافق شد تا پایان مهر ماه جاری عملیات احداث کتابخانه در این روستا آغاز شود.

گفتنی است، در این نشست مصوب شد شهرداری های زاهدشهر و میانشهر و دهیاری روستاهای اطراف فدشکویه، بخشی از امکانات و مصالح و ماشین آلات مورد نیاز برای احداث پروژه کتابخانه روستای فدشکویه را تأمین کنند.


نظرات بینندگان