کد خبر: ۱۴۲۴۶۱
گزارش تصویری؛
جاماندگان اربعین حسینی بصورت نمادین از حسینیه حضرت ولی عصر عحل الله تعالی فرج الشریف بلوار اتحاد به سمت مرقد مطهر شهدای گمنام بوستان شهروند پیاده روی کردند.
تاریخ: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
پایگاه تحلیلی خبری شیرازه؛جاماندگان اربعین حسینی بصورت نمادین از حسینیه حضرت ولی عصر عحل الله تعالی فرج الشریف بلوار اتحاد به سمت مرقد مطهر شهدای گمنام بوستان شهروند پیاده روی کردند.

در این آیین مذهبی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) که توفیق حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق را نداشتند با حضور پرشور، با پای پیاده مسیر چند کیلومتری را طی کردند و در سوگ سید و سالار شهیدان بر سر و سینه زدند.
جاماندگان مسیر دلدادگی سید و سالار شهیدان با پای دل و با چشمانی اشکبار در حالی با زائران کربلا همراه شدند که خود را جامانده از کاروان عشق می‌دانند. 
با برگزاری این همایش پرشور، بار دیگر شور حسینی مردم سومین حرم اهل بیت به نمایش گذاشته شد. 
عزاداران با سردادن نوای عزاداری و شعار "لبیک یا حسین"، خالصانه از خداوند توفیق حضور در پیاده روی سال آینده اربعین حسینی را طلب کردند.
بِیرَق های لبیک یا حسین، حب الحسین یجمعنا و هیهات من الذله و سربندهای جامانده ام، یا زهرا(س) و یا ساقی عطشان به چشم می خورد.
در مسیر پیاده‌روی، تعدادی موکب به نیت پخش نذورات بین مردم در مسیر پیاده‌روی ایجاد شده است که با چای، خرما، نذری و شربت از عزاداران پذیرایی می‌کردند. 



نظرات بینندگان