کد خبر: ۱۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

کتاب نام اوران کونگ فو استان فارس و شیراز اماده چاپ است

رضا بهارلو رئیس هیات کونگ.فو شیراز گفت : کتاب نام.اوران و بزرگان کونگ فو شیراز واستان اماده چاپ میباشد .
به گزارش شیرازه، رضا بهارلو رئیس هیات کونگ.فو شیراز گفت : کتاب نام.اوران و بزرگان کونگ فو شیراز واستان اماده چاپ میباشد . 
بهارلو در اینباره گفت چند مدتی بود که شبانه روزی پیگیر نوشتن و مهیا کردن این کتاب هستم وتمام تلاشم براین بوده که کتابی از پیشکسوتان ونام اوران کونگ فو شیراز واستان به یادگار در البوم افتخارات این هیات داشته باشیم .
بهارلو در ادامه افزود :این کتاب شامل معرفی پیشکسوتان ، بزرگان ،مربیان برتر ،داور برتر ،قهرمانان کونگ فو شیراز واستان میباشد که در طول این سالها برای این مرزوبوم واین استان افتخار افرینی نمودند و جا داشت با این کار گوشه ای از زحمات این عزیزان جبران شود . 

این کتاب را میتوان جز کتاب های نفیس و بینطیر کونگ فو دانست که برای اولین بار در ایران اجرا خواهد شد و خدا را سپاس که با یاری خداوند باز هم توانستیم جز اولینها باشیم واین برنامه را برای اولین بار در ایران انجام دهیم .

بهارلو خاطر نشان کرد که انشالله کتاب های دیگر نیز دردست اجرا دارد که حدود هفتاد درصد پیشرفت داشته وبه زودی ان کتابها هم اماده چاپ میگردد .

لازم به ذکر است دو کتاب قبل از این کتابها با نام گیلما هنرملی ایران زمین به وسعت جاده ابریشم و کتاب تعذیه وورزش توسط اینجانب به چاپ رسیده است .

بهارلو در ادامه گفت : تنها مشکل این روزها برای نویسندگان کتاب منابع مالی و حمایت ناشران هست که متاسفانه کتابنویسان را به مشکل انداخته و کسی میل ورغبت به نوشتن کتاب ندارد .و دخواست اینجانب از تمام ناشران و مسئولین این است که حمایت کنند تا بتوانیم کتاب های ورزشی بسیاری را در جامعه نشر دهیم و واقعا دلگرم شوند کتاب نویسان ورزشی .
 

در پایان رضا بهارلو افزود :تمام تلاش شبانه روزیم در راستای تعالی وکمک به رشد وتوسعه ورزش شهرم ،استانم وکشورم میباشد ودراین راه از هیچ کوشش وتلاشی دریغ نمینمایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان