کد خبر: ۱۴۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان فارس

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: قول و وعده وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان فارس که تعداد آنها کم نیست، اتفاق بسیار خوبی برای استان است.
  محسن علیزاده همچنین پایان دادن به امضاهای طلایی که گاه در تهران وجود دارد یکی دیگر از وعده های وزیر صنعت، معدن و تجارت بود که در صورت تحقق حرکت خوبی اتفاق می‌افتد.


علیزاده همچنین به وعده وزیر صمت برای احیای معادن تعطیل و نیمه تعطیل استان فارس اشاره کرد و افزود: بسیاری از معادن استان فارس تعطیل و نیمه تعطیل هستند یا به دلیل بروکراسی های اداری نتوانستند فعالیت خود را شروع کنند که امیدواریم با قول وزیر این معادن هرچه سریعتر فعال شوند.


وی ادامه داد: قطع وابستگی ایران خودرو فارس از ایران خودرو تهران از دیگر وعده های وزیر صنعت معدن و تجارت در سفر به استان فارس بوده است که در صورت تحقق، این واحد می‌تواند به طور مستقل تولید و فروش داشته باشد و انقلاب بسیار بزرگی در استان فارس ایجاد می‌شود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت می تواند برای استان مثمر ثمر باشد.


علیزاده افزود: اینکه علیرضا رزم حسینی در نخستین سفر خود بعد از انتخاب به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان فارس سفر کرد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی حرکت های خوبی در بحث صنعت، معدن و تجارت در سطح ملی و استانی اتفاق بیفتد.


علیرضا رزم حسینی که هشتم‌مهرماه ۹۹ موفق به اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد تنها سه روز پس از تصدی مسئولیت این وزارتخانه در نخستین سفر استانی جمعه ۱۱ مهرماه ۹۹ به استان فارس سفر کرد.


در سفر یک‌روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان فارس ۹ معاون وی و تعدادی از مدیران‌کل این وزارتخانه حضور داشتند که در این سفر ضمن بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود این استان، به راهکارهای حل مشکلات پیش‌روی جهش تولید پرداختند.


علیرضا رزم حسینی در سفر یک‌روزه خود پس از ورود به استان فارس در سفر به شهرستان کوار از مجتمع صنعتی ذوب‌آهن پاسارگاد بازدید کرد و کلنگ فاز چهارم این شرکت را بر زمین زد.


از دیگر برنامه‌های رزم‌حسینی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بود، رزم حسینی همچنین در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس که با حضور امام جمعه شیراز و استاندار فارس برگزار شد، حضور یافت.


جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با تشکل‌های اقتصادی فارس از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین سفر استانی بود.

نظرات بینندگان