کد خبر: ۱۴۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد اسلامی فارس خبر داد:

اجرای طرح «پاییزه کتاب ۱۳۹۹» در استان فارس

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از ثبت نام کتابفروشی ها برای طرح «پاییزه کتاب ۱۳۹۹» خبر داد.
مهدی امیدبخش، اعلام کرد: ثبت نام از کتابفروشی‌های داوطلب شرکت در این طرح از ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۲ آبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کتابفروشی‌هایی که در طرح تابستانه کتاب ۹۹ شرکت داشتند، برای حضور در طرح پاییزه نیز کافی است به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند، افزود: کتابفروشی‌های که جدیداً تصمیم گرفتند در طرح پاییزه شرکت کنند باید به نشانی: ketab.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند.

به گفته امیدبخش، طرح «پاییزه کتاب ۹۹» از دوشنبه ۵ آبان به مدت ۸ روز همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های عضو طرح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت، گفت: در این دوره هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب بخرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در طرح تابستانه کتاب سال جاری، ۴۸ کتابفروشی در شهرهای مختلف استان فارس مشارکت و همکاری داشتند./ مهر نیوز

 
نظرات بینندگان