کد خبر: ۱۴۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

شعر و دلنوشته، پلکان چهارم جشنواره کشوری بهونه

در نشستی با حضور مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با یادروز حافظ، چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه در قالب شعر و دلنوشته، و دبیری سید علیرضا موسوی، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری بهونه، کار خود را آغاز کرد.
مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: حافظ، حافظه ادبی ایران است. فارس، این خواستگاه بلندآوازه ادبیات ایران‌زمین، نه تنها در پیشینه تاریخی خود، که در همه دوران‌های شاعران و ادیبان بزرگی را در خود پرورش داده است.

امیدبخش ادامه داد: همزمان با یادروز حافظ و هفته بزرگداشت این سخن‌سرای پارسی‌گوی جهان، این اداره کل با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری بهونه، چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه را در زمینه شعر و دلنوشته برگزار می‌کند. 

سید علیرضا موسوی، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری بهونه نیز گفت: از روزهای آغاز بیماری کرونا تا کنون، در راستای ارزش نهادن به جایگاه هنر و گسترش فعالیت‌های هنری در قرنطینه و همه‌گیری کرونا، تأکید بر ضرورت تولید آثار هنری و ترغیب هنرمندان کشوری به تولید آثار هنری، امیدآفرینی، شادابی و انگیزه‌بخشی برای مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا، سه دوره جشنواره تولیدات آثار هنری در فضای مجازی را به صورت کشوری برگزار کرده‌ایم و اکنون همزمان با آیین‌های بزرگداشت یادروز حافظ این زرگ سخن‌سرای پارسی‌گوی، چهارمین دوره جشنواره را در زمینه شعر و دل‌نوشته برگزار خواهیم کرد.

نظرات بینندگان