کد خبر: ۱۴۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

قتل زن ۵۴ ساله به دست همسر بی رحم در جهرم/دستگیری قاتل در کمتر از ۶ ساعت در مرودشت / کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در محور جهرم - لارستان

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در محور جهرم - لارستان
فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در محور جهرم - لارستان خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره کشف تریاک در محور جهرم – لارستان، بیان کرد: مأموران پلیس راه جهرم-لارستان هنگام کنترل و بررسی مدارک خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ دستور ایست دادند و با انجام اقدامات فنی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس راه در بازرسی دقیق از این خودرو، ۱۹۰ کیلو تریاک کشف کردند، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

۳ کشته و یک مجروح در برخورد پژو پارس با موتورسیکلت
رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو پارس با موتورسیکلت در محور جنت‌شهر - داراب، ۳ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در محور جنت‌شهر-داراب، بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت با ۴ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده فوت و یک نفر نیز مجروح شده است، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو پارس اعلام کردند.

کشف کالا‌های قاچاق میلیاردی در آباده
فرمانده انتظامی آباده از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده درباره کشف کالا‌های قاچاق میلیاردی در آباده، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یک عملیات، ۲ دستگاه سواری ۲۰۶ و اتوبوس را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، انواع کالای قاچاق شامل یک هزار و ۷۰ عدد ساعت مچی خارجی، ۳۰۰ کیلوگرم بادام هندی، ۱۰ کیلوگرم دانه هل و یک عدد کولر گازی که بدون هرگونه مدارک گمرکی بود را کشف کنند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌های قاچاق را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت
فرمانده انتظامی مرودشت از تشدید اجرای طرح مبارزه و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در اجرای طرح‌های پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز، مأموران انتظامی مرودشت برخورد با خرده فروشان را اجرا کردند.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، در بازرسی از ۱۲ منزل متعلق به توزیع کنندگان مواد مخدر، ۳۰ کیلو و ۸۰۲ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲۳ نفر معتاد و خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ زینلی از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو
فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری سارق و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو در شهرستان اقلید خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به دستگیری سارق در اقلید، گفت: در پی افزایش چند فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو در شهر سده، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و تحقیقات فنی و تخصصی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو اقرار کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سارق هنگام رانندگی با خودرو سرقتی در داراب دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف یک دستگاه پراید در داراب که در شهرستان خنج به سرقت رفته بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به دستگیری سارق هنگام رانندگی با خودرو سرقتی در داراب، گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان داراب هنگام گشت زنی در سطح شهر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه سواری پراید مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: پس از توقیف خودرو و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، ماموران متوجه شدند سواری پراید در مردادماه امسال از شهرستان خنج به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این خصوص راننده سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت وسایط نقلیه جدی بگیرند تا از بروز خسارات مالی جلوگیری شود.

قتل پسر عمو با ضربات چاقو/دستگیری قاتل در مرودشت
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: متهم به قتل جوان ۲۱ ساله در شهرستان مرودشت با سرعت عمل پلیس در کمتر از ۶ ساعت دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستا‌های این شهرستان به ماموران اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۱۶ ساله با پسر عمویش که ۲۱ سال سن دارد درگیر و با ضربات چاقو او را مجروح کرده است.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه مجروح پس از انتقال به بیمارستان با توجه به شدت جراحات وارده فوت می‌کند، گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ضارب را در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه، اختلاف شخصی را علت اصلی درگیری عنوان کرد، ادامه داد: قاتل پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

قتل زن ۵۴ ساله به دست همسر بی رحم در جهرم
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری مردی ۶۰ ساله خبر داد که در یکی از خیابان‌های شهرستان جهرم، با سلاح سرد همسرش را کشته بود.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس درباره قتل زن ۵۴ ساله در جهرم، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهرم برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی و شواهد اولیه مطلع شدند که مردی ۶۰ ساله به علت اختلاف با همسر ۵۴ ساله خود، او را با یک قبضه سلاح سرد به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کارآگاهان سریعا در همان لحظات اولیه قاتل را در منزل خود دستگیر کردند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر درمان کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان