کد خبر: ۱۴۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس:

بازدید از واحد های تولیدی فارس برای حل مشکلات ادامه خواهد داشت

ایزدی گفت: بازدیدها از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و موضوعات و درخواست های مدیران و واحدهای تولیدی در بازدیدها به جد پیگیری و برای حل آن تصمیم گیری و تلاش می شود.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت  استان فارس با اشاره به فعالیت دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در سازمان اظهارداشت: این صندوق در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، شرکت های فنآوری و همه شرکت های های نوین و پیشرفته و کوتاه کردن مسیر سرمایه گذاری در بخش کارآفرینی های جدید و استارت آپ ها ، حمایت و توجه به تقویت شرکت های دانش بنیان و رویکرد وزارت خانه در جهش تولید، در تسهیل امور کارآفرینان راه اندازی شده است.
"حمیدرضا ایزدی" گفت: رسالت ذاتی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته این است تا پولی که در اختیار این صندوق است به صورت ساده و راحت با تسهیل‎گری‎های ویژه ایجاد شده در اختیار صنایع نوپدید قرار گیرد.
"ایزدی " اضافه کرد : بازدیدها از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و موضوعات و درخواست های مدیران و واحدهای تولیدی در بازدیدها به جد پیگیری و برای حل آن تصمیم گیری و تلاش می شود.
"ایزدی" با بیان اینکه در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و فعال‌سازی ظرفیت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط با حضور مسولین کشوری و استانی در محل واحدهای تولیدی تشکیل جلسه می دهیم ، گفت : هدف دولت رفع مشکلات واحدها، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است که امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولین ارشد و ذی ربط کشوری و استان بتوانیم برای پیشبرد اهداف در توسعه واحدهای تولیدی وصنعتی گام برداریم.
وی کوتاه کردن فرآیندها در ارائه خدمات را از دستاوردهای مهم صندوق دانست و اضافه کرد؛ تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان یکی از دغدغه ها و همچنین عملکرد مثبت صندوق است .
در ادامه این بازدیدها و جلسات  مدیران و صاحبان صنایع از نزدیک نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و کارشناسان و مدیران صندوق به پاسخگویی و راهنمایی آنان پرداخت.
افزایش سرمایه صندوق به منظور ارتقای سطح حمایت از صنایع  ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی  برای صاحبان صنایع به منظور رسیدن به یک زبان مشترک، ایجاد کارگروه های تخصصی و استفاده از ظرفیت انجمن ها در ارزیابی طرح های حوزه صنایع پیشرفته از جمله خواسته های مدیران شرکت ها در این سفر بود.

برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان