کد خبر: ۱۴۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

حفظ تشکیلات فرهنگی و بسیج دانشگاه مورد چالش جدی قرار گرفته است

سعید یوسفی گفت: عارضه کرونا به نوعی اصل تشکیلات را هدف قرارداده است و اگر فکر و چاره ای نداشته باشیم در آینده با مشکلات روبرو می شویم.

به گزارش شیرازه، برادر پاسدار سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز اظهار داشت: همه دانشجویانی هستند از سر علاقه و حس تکلیف حتی با هزینه از جیب خودشان در نهادی ارزشمند مثل بسیج شرکت می کنند.

وی با اشاره به وجود شرایط کنونی کرونا در بسیج دانشجویی و دانشگاه عنوان کرد: در یک مقطع تاریخی تکرار نشدنی هستیم و این تجربه را در چهل سال گذشته نداشته ایم. اثرات کرونا در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی قابل بررسی است اما به نوعی یک فرهنگ به واسطه کرونا ایجاد شده که دارای مسائل و حواشی است.

یوسفی با تشریح شاکله بسیج در دانشگاه و تشکیلات ابراز داشت: نیاز است تا با همفکری اساتید و بسیجیان راهکار های حفظ تشکیلات و مسئولیت ها پیدا شود. کرونا به ما نشان داد که از ظرفیت های نهان دانشگاه می توان استفاده کرد. کما اینکه حضور فیزیکی به نوعی در امورات فرهنگی و همه برنامه های که در دانشگاه بوده به حاشیه رفته است، حفظ تشکیلات فرهنگی و بسیج دانشگاه مورد چالش جدی قرار گرفته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: لازم است با فعالیت در این زمان و برگزاری جلسات هم اندیشی، آسیب های دوران پس از کرونا را به کمترین تبعات برسانیم. دانشگاه پیام نور در گذشته یک نمونه تجربه گران بهایی در زمینه آموزش غیرحضوری دارد و همین امر باعث کمک به جبران آسیب کرونا می شود.

وی درپایان تاکید کرد: عارضه کرونا به نوعی اصل تشکیلات را هدف قرارداده است و اگر فکر و چاره ای نداشته باشیم در آینده با مشکلات روبرو می شویم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات برادر علیرضا نیکجو تقدیر و برادر محمد حسین همتیان به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز منصوب شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان