کد خبر: ۱۴۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بازگشت مجدد محدودیت های کرونایی؛

استفاده از ماسک در استهبان هم الزامی شد

از جمله محدودیت های ایجاد شده در سطح شهرستان می توان به تعطیلی مراکز آموزشی، کلاس های هنری، فرهنگی، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و سالن های ورزشی اشاره کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، کمالی سروستانی فرماندار شهرستان قرآنی استهبان و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما گفت:
با توجه به شرایطی که در استهبان داریم و بر اساس قوانین موجود، استفاده از ماسک الزامیست. تمامی اصناف، کارمندان، کارکنان بانک ها و مردم باید از ماسک استفاده نمایند و از ارائه خدمات اداری، بانکی به افراد بدون ماسک معذوریم و در صورت مشاهده با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

فرماندار استهبان در خصوص دیگر محدودیت ها در سطح شهرستان گفت:از جمله محدودیت های ایجاد شده در سطح شهرستان میتوان به تعطیلی مراکز آموزشی، کلاس های هنری ، فرهنگی، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و سالن های ورزشی اشاره کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان در خصوص تعطیلی تفرجگاه ها گفت:تمامی تفرج گاه ها و پارک های استهبان در روز پنجشنبه و جمعه تعطیل است و عبور فقط برای عابران محلی ممکن خواهد بود.

فرماندار استهبان در پایان گفت:این محدودیت ها به مدت یک هفته خواهد بود و در صورتی که رعایت نشود این محدودیت ها سختگیرانه تر خواهد شد. از همه همشهریان گرامی تقاضا دارم که ضمن رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک، بخاطر خستگی کادر درمان، از سفر های غیر ضرور و دید و بازدید ها خودداری نمایند تا شاهد کاهش آمار مبتلایان در سطح شهرستان باشیم.

نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان