کد خبر: ۱۴۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

ماجرای دو قتل هولناک خانوادگی در مرودشت و جهرم

در 24 ساعت گذشته دو قتل هولناک خانوادگی در استان فارس گزارش گردیده است.
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: متهم به قتل جوان ۲۱ ساله در شهرستان مرودشت با سرعت عمل پلیس در کمتر از ۶ ساعت دستگیر و روانه زندان شد.
سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستا‌های این شهرستان به ماموران اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۱۶ ساله با پسر عمویش که ۲۱ سال سن دارد درگیر و با ضربات چاقو او را مجروح کرده است.
سرهنگ زینلی با بیان اینکه مجروح پس از انتقال به بیمارستان با توجه به شدت جراحات وارده فوت می‌کند، گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ضارب را در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه، اختلاف شخصی را علت اصلی درگیری عنوان کرد، ادامه داد: قاتل پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.
قتل زن ۵۴ ساله به دست همسر بی رحم در جهرم
به گزارش اول فارس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس نیز از دستگیری مردی ۶۰ ساله خبر داد که در یکی از خیابان‌های شهرستان جهرم، با سلاح سرد همسرش را کشته بود.
سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس درباره قتل زن ۵۴ ساله در جهرم، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهرم برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
او افزود: ماموران در بررسی و شواهد اولیه مطلع شدند که مردی ۶۰ ساله به علت اختلاف با همسر ۵۴ ساله خود، او را با یک قبضه سلاح سرد به قتل رسانده است.
معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کارآگاهان سریعا در همان لحظات اولیه قاتل را در منزل خود دستگیر کردند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر درمان کنند.


نظرات بینندگان