کد خبر: ۱۴۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹
استاندار فارس خبر داد:

هزینه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در بیمارستان های فارس

دکتر رحیمی گفت: حداقل هزینه کرد در زمینه بهداشت و درمان در بیمارستان های استان فارس روزانه بیش از ۲ میلیارد تومان است، در واقع تاکنون علاوه بر دیگر هزینه ها که قابل توجه است، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه مستقیم دولت در زمینه بهداشت و درمان بوده است.
به گزارش شیرازه، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر امروز در مراسم مرحله سوم پویش احسان سلامت که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: اقدامات اثر گذاری در استان تحت عنوان کمک های مومنان صورت گرفته است.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به رهنود های مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه، تمام دستگاه های اجرایی و مردمی پای کار آمدند که باید نهایت تشکر و قدر دانی را از این عزیزان داشته باشیم.

 استاندار فارس در خصوص رتبه استان فارس در توزیع کمک های مومنانه، اعلام کرد: فارس به رتبه نخست این حرکت در سطح کشور را به ویژه در حوزه مردمی به خود اختصاص داده است.

وی همچنین با اشاره به هزینه کردهای دولت در خصوص بیماری کرونا، عنوان کرد: حداقل هزینه کرد در زمینه بهداشت و درمان در بیمارستان استان فارس روزانه بیش از ۲ میلیارد تومان است، در واقع تاکنون علاوه بر دیگر هزینه ها که قابل توجه است، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه مستقیم دولت در زمینه بهداشت و درمان بوده است./ حوزه
انتهای پیام/

نظرات بینندگان