کد خبر: ۱۴۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

سه فوتسالیست از فارس به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند

جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال ۲۰۱۸ که برای دومین بار قهرمان اسیا شد شیراز-ایرنا-از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، ۲۰بازیکن به اردوی این تیم دعوت شدند که در بین آنها سه بازیکن از استان فارس حضور دارند.
نایب رییس هیات فوتبال فارس، سه‌شنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان پس از شیوع بیماری کروناست که در تهران برگزار می‌شود.

ستاره زارع ادامه داد: شهین افلاکی، زهرا احمدی زاده و مهتاب بنایی، بازیکنان دعوت شده از استان فارس هستند که هر سه نفر سابقه بازی در تیم‌های ملی را دارند.

وی اضافه کرد این اردو از بیست و هشتم مهرماه ۹۹در تهران آغاز می‌شود و تا دوم آبان ادامه دارد.

نایب رییس هیات فوتبال فارس بیان داشت : تیم ملی فوتسال بانوان ایران خود را برای رقابت‌های فوتسال آسیا و دفاع از عنوان 2 بار قهرمانی خود آماده می‌کند.

استان فارس پس از مازندران و کرمان که به ترتیب پنج و چهار بازیکن در اردوی تیم ملی دارند ، با سه بازیکن بیشترین سهمیه را دارد که این امر بیانگر وجود استعدادهای قابل توجه در فارس است که باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

همچنین تهران بزرگ با سه بازیکن ، خوزستان با ۲ بازیکن ، کرمانشاه ، البرز و کهگیلویه و بویر احمد هم با یک بازیکن در این اردو سهمیه دارند.

رقابت‌های فوتسال بانوان آسیا قرار بود تیرماه ۹۹ به میزبانی کشور کویت برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدارها لغو شد.

بر اساس اعلام برنامه جدید کنفدارسیون فوتبال آسیا، بازی‌های آسیایی داخل سالن در اوایل سال ۱۴۰۰ در کشور تایلند برگزار و رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا هم به میزبانی کشور کویت شهریورماه ۱۴۰۰ انجام می شود. 

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸  به مقام قهرمانی آسیا دست یافت و برای کسب سومین مقام قهرمانی پیاپی، اسب خود را زین کرده است .

نظرات بینندگان