کد خبر: ۱۴۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ابراهیم عزیزی:

برای حل مشکلات منتظر منابع دولتی نباشید

نماینده شیراز گفت: فارس استان مستعدی در صنعت است، اما برای حل مشکلات نباید منتظر منابع دولتی باشیم لذا مشارکت بخش خصوصی در این مسیر یک مساله جدی است.
  ابراهیم عزیزی بر حمایت قاطع از صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه تولید تاکید کرد و گفت: مشکلات و کمبود‌های دولت را نیز باید لحاظ کرد، اما انصاف نیست که همه بار مشکلات روی دوش صنعتگر باشد.
 
او ادامه داد: با این اوصاف باید به یک مدل منصفانه‌ای برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی برسیم که همه خدمات را پوشش دهد.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: صنعتگران در خصوص مشکلات، طرحی را تنظیم و به مجمع نمایندگان ارائه دهند تا موضوعاتی که باید در مرکز دنبال شود، توسط نمایندگان پیگیری و به سرانجام برسد.
 
رئیس مجمع نمایندگان فارس بیان کرد: امروز همه گروه‌های تخصصی صنعت فارس باید در تصمیم گیری‌ها مشارکت داده شوند و نگاه مجمع نمایندگان به بحث‌های کارشناسی دقیق و جامع است.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر زیرساخت‌های صنعتی در فارس، گفت: امروز سرمایه گذار برای انتقال آب به شیراز و حل مشکل آب صنعتگران آماده است، اما ما نیز باید برای او مشوق و جذابیت ایجاد کنیم.
 
عزیزی در عین حال گفت: به غیر از شیراز، ما ۶۱ شهرک صنعتی دیگر نیز داریم که باید مشکلات آن‌ها را دنبال کنیم.
 
او در پایان گفت: با وجود تمام مشکلات فرصت‌های خوبی در استان فارس داریم که به کمک همه صنعتگران شریف که پیشرو در تولید و خودکفا شدن کشور هستند، می‌توانیم امور را منسجم و منطقی جلو ببریم.

نظرات بینندگان