کد خبر: ۱۴۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مازندران معطر به عطر شهدای مدافع حرم شد؛

بازگشت 5 آلاله خونین از غربت خان‌طومان به دیار علویان/قهرمانان وطن خوش آمدید

پیکر پاک و مطهر 5 تن از شهدای مدافع حرم مازندران،از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه لحظاتی قبل وارد استان مازندران شد و دوباره حال و هوای دیار علویان عطر و بوی شهادت گرفت.
 به گزارش شیرازه؛ به نقل از بلاغ، پیکر پاک و مطهر 5 تن از شهدای مدافع حرم مازندران،از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه لحظاتی قبل وارد استان مازندران شد و تا لحظاتی دیگر مراسم وداع با پیکرهای مطهر این شهدا در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود.

دوباره حال و هوای استان مازندران در روزهای پایانی ماه صفر و در آستانه رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) عطر و بوی شهادت گرفت و دلهای عاشقان، حسینی و کربلایی شد.
بازگشت 5 آلاله خونین از غربت خان‌طومان به دیار علویان/قهرمانان وطن خوش آمدید
خبر بازگشت پیکر پاک شهیدان «حسن رجایی‌فر»، «محمد بلباسی»، «علی عابدینی»، «محمود رادمهر» و «رضا حاجی‌زاده» پنج سردار مکتب عشق به ولایت که در کربلای خان‌طومان آسمانی شدند، پس از قریب به پنج سال گمنامی، دیار علویان را عطرآگین کرد.

مکتب عشق به ولایت که در کربلای خان‌طومان آسمانی شدند، پس از قریب به پنج سال گمنامی، دیار علویان را عطرآگین کرد.

همانان که برای دفاع از دین، ناموس و اهل بیت (ع) سر از پا نشناخته در سوریه حاضر شدند و در طواف حرم عقیله بنی‌هاشم جام شهادت نوشیدند و بر خوان الهی میهمان گشتند.

آری! امروز مازندران میهمان دارد؛ میهمانانی از تبار عشق و از جنس لاله‌های پرپر کوی دلدادگی؛ همانان که در خان‌طومان، کربلا به پا کردند و در یاری دختر علی (ع) در مقابل جبهه کفر لبیک یا زینب (س) سر دادند و سینه سپر کردند و نشان دادند وارث دین رسول الله (ص) هستند و شهادت را از مکتب عشق به ارث بردند.

16 فرمانده و رزمنده لشکر عملیاتی 25 کربلا که در نبردی تن به تن با داعش تکفیری شهادت را در آغوش کشیدند و پیکر پاک و مطهرشان هر بار این دیار و این استان را معطر کرد. 
بازگشت 5 آلاله خونین از غربت خان‌طومان به دیار علویان/قهرمانان وطن خوش آمدید
امروز هم مازندران میهمان دارد؛ میهمانانی که تحت لوای پرچم ثارالله (ع) زیباترین سرود عاشقی را سر دادند و به دنیا نشان دادند در جبهه حق علیه باطل مردانه ایستادند و مقاومت درسی بود که با الهام گرفتن از عاشورا و فرهنگ دفاع مقدس در مکتب شهید سلیمانی آموختند.

شهدای مدافع حرم شهادت را به زیبایی معنا کردند و به ما آموختند شهادت پایان قشنگ از دار فانی و آغازی باشکوهتر در جوار محبوب است برای کسانی که در طریق الی‌الله گام نهادند و گام نهادن در این مسیر زمان و مکان نمی‌شناسد و شهدا محبوب‌ترین بندگان نزد خدا و عند ربهم یرزقونند.
بازگشت 5 آلاله خونین از غربت خان‌طومان به دیار علویان/قهرمانان وطن خوش آمدید
همه ما چشم انتظار آخرین بازمانده کربلای خانطومان، سردار رحیم کابلی خواهیم ماند. امید که بوی پیکر مطهر این شهید والامقام با آمدن از مصر خانطومان، هر چه زودتر شفابخش چشم کنعانی مشتاقان و منتظران شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان