کد خبر: ۱۴۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

رئیس کانون تئاتر خیابانی فارس معرفی شد

«علیرضا موسوی»، به عنوان رئیس کانون تئاتر خیابانی فارس معرفی شد.


به گزارش شیرازه، در نشستی با حضور بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، هادی ورشویی، رییس گروه ادبی هنری این اداره کل و احمد وامق، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس، سید علیرضا موسوی، به عنوان رئیس کانون تئاتر خیابانی این انجمن معرفی شد.
بهروز مرامی جدیدی گفت: نمایش خیابانی هنری مردم‌محور است که تماشاچی آن همه مردم هستند. از این روز می‌توان این هنر را از تأثیرگذارترین هنرها دانست.
مرامی جدیدی افزود: کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی فارس باید به پرورش و رشد این هنر بپردازد. زیرا یکی از فرهنگ‌سازترین هنرها که همه اقشار مردم از کوچک تا بزرگ را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.
احمد وامق نیز در این نشست گفت: پس از بررسی‌هایی که انجام شد، اعضای شورای کانون تئاتر خیابانی و انجمن هنرهای نمایشی استان فارس، سید علیرضا موسوی به عنوان رئیس جدید کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی فارس برگزیده شد.
سید علیرضا موسوی هم گفت: در راستای توانمندسازی بیشتر هنرمندان این رشته هنر، پرورش و آموزش را در دستور کار خود گذاشته‌ایم.
موسوی، با اشاره به این که همه گروه‌های ثبت شده نمایشی بایستی یک نماینده در این کانون داشته باشند، افزود: درآمدزایی، از دغدغه‌های دیگر هنرمندان این رشته هنری است که افزون بر آموزش تخصصی هنر، آموزش درآمدزایی از این رشته هنری را نیز برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است سید علیرضا موسوی از سال 1381 تا کنون از فعالان هنرهای نمایشی شیراز است.

نظرات بینندگان