کد خبر: ۱۴۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹

طی ۲ سال اخیر سخت‌ترین دوران مدیریتی را تجربه کرده‌ایم

استاندار فارس گفت: طی ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف مدیریتی و دولت‌های گذشته تاکنون، شاهد سال‌های سختی مانند ۲ سال اخیر نبوده‌ام.
دکتر عنایت‌الله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان ممسنی، افزود: بحران‌های متعدد از سیل و زلزله ،آتش سوزیهای منابع طبیعی، تحریم های ظالمانه، اغتشاشات و انواع مشکلات در این ایام رخ داد و به لطف خدا با رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور توانست از این بحرانهای پر خطر عبور کند و در حال حاضر نیز همزمان در جبهه مقابله با بیماری کرونا و جنگ اقتصادی در تلاش هستیم تا  با استمرار هر گونه خدمت و تلاش برای مردم عزیز در استان فارس ارائه کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس،  رحیمی با تسلیت ایام شهادت حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت‌های سالهای اخیر مولفه های اتحاد، همدلی، پرهیز از تفرقه و حرکت حول محور رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده است. استمرار و بقای این موفقیت‌ها که مرهون جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران‌ست، منوط به حفظ همین مولفه ها و تلاش برای افزایش اتحاد و همدلی است.

استاندار فارس گفت: از اندیشه همه اندیشمندان استان، انتقادهای دلسوزان و دیدگاهها و سلایق متفاوت و تلاش برای خدمت صادقانه و راهنمایی اهل فن و تجربه برای تکمیل دانسته ها استقبال می کنیم تا در جهت خدمت به مردم عزیز استفاده کنیم، هر گونه خدمت  برای این مردم بزرگوار و صبور حق بزرگی است که باید همه مسئولین برای ادای دین تلاش کنند.

رئیس شورای تامین استان فارس، گفت: آرامش سیاسی، همدلی، وحدت، راهکاری حیاتی و مهم برای مقابله با  تلاش دشمن در ایجاد تقابل بین ملت و نظام، کوچک تر کردن سفره های مردم، مخدوش کردن امنیت پایدار استان و کشور است که علیرغم شیطنت‌های دشمنان تلاش می شود امنیت پایدار  استان، توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم دستور کار مجموعه مدیریت در دولت تدبیر و امید باشد.

استاندار فارس گفت: مردم ولی نعمت ما هستند همانگونه که رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بر این امر تاکید فرموده اند، با رعایت حقوق شهروندی، پذیرش انتقادات و دیدگاهها در چارچوب قانون اساسی، می توانیم برای افزایش اعتماد و رضایت عمومی گام برداریم و بر دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاییم.

وی در پاسخ به طرح مشکلات شهر کوپن، گفت: با بررسی مشکلات موجود مصوبات خوبی برای رفع مشکلات این منطقه خواهیم داشت که این تصمیمات اجرایی خواهد شد و برای اجرایی کردن مصوبات کارگروه ویژه ای تشکیل خواهد شد.

رحیمی در مورد درخواست  موسسه خیریه فرهنگی اجتماعی مهر برای اختصاص زمین برای احداث مدرسه منابع طبیعی و راه و شهرسازی را مکلف به اختصاص زمین ظرف یک هفته  به آموزش و پرورش شهرستان کرد.

وی در خصوص احداث سد پارسیان گفت: پیگیر احداث سد هستیم و در حال حاضر با توجه به محدودیت اعتبارات به تکمیل پروژه های بالای ۷۰درصد بعنوان اولویت خواهیم پرداخت.

رحیمی همچنین گفت: در شهرستان رستم راه اندازی بیمارستان ۶۴تخت خوابی تاپایان دولت، تکمیل بزرگ راه شیراز -ممسنی- رستم، خوزستان، تکمیل ۶باب مدرسه، تکمیل ‌کمربندی مصیری وتعین تکلیف کارخانه قند دراولویت کاری است، همچنین سوله ناتمام تعاون روستایی، روستای چهارطاق، راه اندازی نمایندگی امور آب رستم، ایستگاه هواشناسی، مدرسه خیرساز در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان