کد خبر: ۱۴۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
مدیرکل استاندارد فارس:

یک هزار و ۴۰۰ واحد صنفی تحت پوشش استاندارد قرار گرفته است/استاندارد سازی برای 14 هزار وسیله بازی

« مرتضی رهنما» گفت:تاکنون یک هزار و ۴۰۰ واحد صنفی تحت پوشش استاندارد قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری "شیرازه"،مدیرکل استاندارد فارس در آئین گرامیداشت مراسم "روز جهانی استاندارد" در نمایشگاه بین المللی این استان به جایگاه مهم ایران در سطح جهان اشاره کرد و گفت:بیش از 163 کشور در جهان مقررات استاندارد را ملاک تولید و خدمت قرار می‌دهند. این در حالیست که کشور ما در میان این کشورها جایگاه ویژه ای داشته و از رتبه 21 برخوردار می باشد و البته این موضوع نشان دهنده توجه واحدهای تولیدی ایران به موضوع استاندارد است.
یک هزار و ۴۰۰ واحد صنفی تحت پوشش استاندارد قرار گرفته است/استاندارد سازی برای 14 هزار وسیله بازی
مدیرکل استاندارد فارس با بیان این که استان فارس در میان استان های سراسر کشور، از رتبه خوبی برخوردار است،افزود: سه واحد دیگر نیز از استان فارس شایسته کسب مقام بار در حوزه استانداردند، از این رو این استان نمونه و الگوی مناسبی برای سایر استان هاست. چرا که این استان در میان استان‌های کشور ،۱۸ واحد برتر در حوزه استاندارد را به خود اختصاص داده است.

رهنما با اشاره به این که موضوع استاندارد در استان فارس در حال پیشرفت می باشد،بیان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد تحت پوشش استاندارد قرار گرفته و ۱۲ هزار بازدید از واحدهای صنفی نیز طی شش ماه گذشته صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که در ابتدای سال جاری ۳۵۰۰ نمونه برداری از واحد های تولیدی صورت گرفته، ادامه داد: ۲۵۰۰ گواهینامه استاندارد آسانسور در استان فارس نیز تاییدیه و استاندارد لازم را از اداره کل استاندارد کسب نموده است.

مدیرکل استاندارد فارس در پایان گفت:علاوه بر این ها ۱۴ هزار وسیله بازی نیز در این مدت مورد توجه بازرسان سازمان استاندارد قرار گرفته و بازرسی های لازم  در این خصوص انجام شده است.
انتهای پیام/


نظرات بینندگان