کد خبر: ۱۴۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

کلنگ‌زنی ساخت حوزه علمیه نورالثقلین در فسا

باحضور امام جمعه شیراز و مسئولان شهرستان فسا کلنگ ساخت حوزه علمیه نورالثقلین خواهران در میانشهر شهرستان فسا به زمین زده شد.
به گزارش شیرازه،  در مراسمی با حضور آیت الله دژکام و آیت الله بهشتی از طلبه‌های حوزه علمیه نورالثقلین واحد خواهران میانشهر فسا تجلیل شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به فعالیت انقلابی و فرهنگی مردم میانشهر در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و از ایثار و جانفشانی مردمان این دیار در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی تقدیر کرد.

آیت الله دژکام در ادامه به خدمات ارزشمند آیت الله دکتر بهشتی در راه اندازی این حوزه علمیه هم اشاره کرد و افزود: جایگاه علمی ایشان باعث شده به برکت خون شهدا و علما مرکز علمی نورالثقلین در اینجا شکل بگیرد که باعث بروز برکات علمی و خیرات در این منطقه شده است.

در ادامه این مراسم باحضور امام جمعه شیراز و مسئولین شهرستان فسا کلنگ ساخت حوزه علمیه نورالثقلین خواهران میانشهر فسا به زمین زده شد.

آیت الله دکتر احمد بهشتی امام جمعه میانشهر فسا در این مراسم با بیان اینکه زمین اختصاص یافته برای ساخت حوزه علمیه، ۱۲۰۰ متر مربع وسعت دارد، اظهار داشت: این زمین اهدایی ورثه مرحوم حاج غلامحسین صادقی است که قرار است این حوزه علمیه در دو طبقه و با ۱۶۰۰ متر مربع در کمتر از یک سال ساخته شود.

نماینده خبرگان رهبری افزود: برای ساخت این مرکز فرهنگی که شامل بخش‌هایی نظیر کلاس، کتابخانه و سالن است بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار اولیه از محل اعتبارات کمک‌های خیران ساخته می‌شود.

حوزه علمیه نورالثقلین واحد خواهران میانشهر فسا در سال ۹۴ در سطح ۲ در یک واحد مسکونی راه اندازی شد و در حال حاضر نیز با ۶۰ نفر طلبه مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان