کد خبر: ۱۴۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

بسیج رسانه شیراز منتخب جشنواره مالک اشتر سپاه فجر فارس شد

کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز به عنوان یکی از پانزده رده موفق سپاه در استان فارس در جشنواره مالک اشتر معرفی شد.
  در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر استان فارس کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز به عنوان یکی از پانزده رده موفق سپاه در استان فارس معرفی شد و از مدیر این کانون تجلیل بعمل آمد.

در جلسه‌ای که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس و جمعی از منتخبین این جشنواره برگزار شد از رضا جاویدی مدیر کانون مرکزی بسیج رسانه شیراز با اهدا لوح سپاس و نیز لوح افتخار سازمانی تجلیل گردید.

در بخشی از لوح که به امضا فرمانده سپاه فجر استان فارس رسیده است چنین آمده؛

برادر بسیجی رضا جاویدی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط کارگروه‌های تخصصی اشراف فرماندهی سپاه فجر فارس مبتنی بر فرآیند اشراف، آن رده در عملکرد سال ۹۸ مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر فارس گردیده است.

بدیهی است این موفقیت مرهون همت و نقش مؤثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی، پاسداران و بسیجیان پرتلاش آن رده می‌باشد.

بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجدانه و مجاهدانه شما اعلام می‌دارم انشاالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

همچنین در این جشنواره لوح افتخار سازمانی به مسئول و آحاد بسیجیان کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز به عنوان موفق ترین رده سپاه استانی نیز اهدا گردید.

در بخشی از این لوح افتخار سازمانی که توسط فرمانده سپاه فجر استان فارس صادر گردیده است آمده است بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و همت یکایک شما کارکنان عزیز و خدوم آن رده می‌باشد.

شایان ذکر است جشنواره مالک اشتر هر ساله به منظور تجلیل از رده‌های برتر نیروهای مسلح بر اساس ارزیابی عملکرد برگزار می‌گردد.

نظرات بینندگان