کد خبر: ۱۴۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر خبر داد:

تاثیر قابل ملاحظه فعال شدن گشت های رضویون در کاهش آمار سرقت

سردار بوعلی گفت: بسیجیان همواره پای کار انقلاب و دفاع از نظام اسلامی بوده و در هر عرصه ای که نیاز باشد آماده خدمت به مردم هستند.

به گزارش شیرازه، ششمین مرحله رزمایش اقتدار گشت های رضویون بسیج با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس برگزار شد.

سرردار بوعلی در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه فعال شدن گشت های رضویون تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش آمار سرقت  داشته است، گفت: با حضور نیروهای بسیج در کنار برادران نیروی انتظامی قطعا در زمینه امنیت شاهد وضعیت هر چه بهتری خواهیم بود و این هم افزایی بدون شک رضایتمندی بیشتر مردم و جامعه را در پِی خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور گسترده  بسیجیان در این رزمایش، گفت: این حضور گسترده نشان می دهد بسیجیان همواره پای کار انقلاب و دفاع از نظام اسلامی بوده و در هر عرصه ای که نیاز باشد آماده خدمت به مردم هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان این که گشت های رضویون در سراسر استان فارس فعال هستند، گفت: در حوزه استحفاظی ناحیه حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز نیز تیم های عملیاتی گشت های رضویون ساماندهی شده و در این رزمایش از وضعیت تیم ها بازدید بعمل آمد.
انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان