کد خبر: ۱۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

مهار به موقع آتش سوزی در اتاق تنظیف مجتمع تجاری

اتاق تنظیف یک مجتمع تجاری در حوالی خیابان لطفعلی خان زند روزگذشته طعمه آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت آتش به طبقات دیگر و به بار آمدن خسارت مالی جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، روز گذشته در پی تماس کارکنان یک مجتمع تجاری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله و همزمان آتش نشانان ایستگاه 11  این سازمان را به خیابان لطفعلی خان زند روانه کرد.
در این حادثه، آتش سوزی در قسمت اتاق تنظیف و محل نگه داری مواد شست و شو و ضد عفونی کننده رخ داده بود.
با توجه به اینکه دود حاصل از این آتش سوزی، تمامی فضای مجتمع تجاری را فرا گرفته بود، آتش نشانان پس از تجهیز کردن خود به البسه حفاظت فردی و دستگاه تنفسی به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از  سیستم فایر باکس موجود در محل به مهار آتش پرداخته و از گسترش آن به قسمت های دیگر مجتمع جلوگیری کردند.
گروه دوم نیز همزمان عملیات جست وجوی محبوسین احتمالی را در داخل مجتمع آغازکردند و همچنین گروهی دیگر نیز با استفاده از فن های مخصوص مشغول تخلیه دود و محصولات سوخته از داخل این مجتمع تجاری شدند.
خوشبختانه این عملیات با توجه به بازدید های مکرر کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز از محیط مجتمع و در نتیجه شناخت تیم اطفایی از این ساختمان  خسارت جانی در بر نداشت و با سرعت عمل  و حداقل خسارت مالی به پایان رسید.
انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، آتش س
نظرات بینندگان