کد خبر: ۱۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹
در پی فوت یک متهم صورت گرفت؛

واکنش کاربران توییتر به تفاوت معنادار قانون‌مداری و اخلاق‌مداری نیروی انتظامی در ایران با جنایات پلیس در آمریکا

خبر دادستان مشهد از رسیدگی به تخلف احتمالی پلیس در فوت یک متهم، تمجید برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته و موجب مقایسه با تقدیر و تمجید رئیس جمهور آمریکا از پلیس قاتل جورج فلوید شده است.

فوت یک متهم و دستور بازداشت پلیس خاطی در مشهد، کاربران شبکه های اجتماعی را به تمجید از نیروی انتظامی و قوه قضاییه در راستای تقید به اخلاق در عین اقتدار واداشته است.

 
بر اساس گزارش ویدیویی مبهم در شبکه های اجتماعی از برخورد یک نفر پلیس در مشهد با فردی که معتاد به نظر میرسد و با تماس مردم با ۱۱۰ دستگیر شده منتشر شده که دستمایه موج سواری ضد انقلاب می شود.
 
 
خبر دادستان مشهد از رسیدگی به تخلف احتمالی تمجید برخی کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته و موجب مقایسه با تقدیر و تمجید رئیس جمهور آمریکا از پلیس قاتل جورج فلوید شده است.
 
یکی از کاربران توییتر با مقایسه عملکرد پلیس ایران و آمریکا در برخورد با چنین موردی نوشت: تفاوت داستان مهرداد سپهری با جرج فلوید اینجاست که در عین حالی که میدونیم مهرداد معتاد متجاهری بوده که مزاحم همسر سابقش شده اما دادستان ما دنبال کشف حقیقته و از عوامل احتمالی قتل ایشون برخورد قانونی میکند و هیچگونه مماشات نخواهد کرد. اما میشه بفرمایید قاتل جرج فلویدها کجا هستند؟
 
 
کاربر دیگری در تویتتر نوشت: پلیس به خاطر امنیت مردم #مهرداد_سپهری رو کنترل کرده. این خیلی خوبه اما از اون بهتر، دادستانی هست که بلافاصله پلیس رو به خاطر اشتباهش برای ایجاد نظم، جریمه کرده.
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات بینندگان