کد خبر: ۱۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹
فیروزی خبر داد:

تخصیص یک دستگاه خودرو سنگین آتش‌نشانی به شهرداری زاهدشهر/ تخصیص بودجه جهت تکمیل معابر خاکی شهر فسا/تخصیص 500 تن قیر به شهرداری ششده/افتتاح ساختمان آتشنشانی شهر قره بلاغ تخصیص 500 تن قیر به شهرداری ششده

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تخصیص بودجه مناسب جهت تکمیل و افتتاح ساختمان آتشنشانی شهر قره بلاغ، تامین یک دستگاه خودرو سنگین آتش‌نشانی به شهرداری میانشهر و تخصیص ماشین‌آلات عمرانی به شهرداری فسا را از جمله از دستاوردهای جلسه مشترک با معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور برشمرد.
 حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برگزاری جلسه‌ای مشترک با جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور به منظور حل مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: در این دیدار موضوعاتی مانند تکمیل ساختمان نیمه تمام آتش نشانی روستای محمود آباد سفلی و تجهیز آن و اختصاص خودروی آتش نشانی  با توجه به نزدیکی به پوشش گیاهی جنگل، اختصاص ماشین آلاتی مانند لودر و ... با شرایط ویژه به دهیاری‌ها یا شرکت تعاونی دهیاری‌ها با هدف تقویت بنیه مالی و استفاده در مواقع بروز بحران به دلیل عدم وجود تجهیزات مدیریت بحران در دهیاری‌ها پیگیری شد.

تخصیص یک دستگاه خودرو سنگین آتش‌نشانی به شهرداری زاهدشهر

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه تخصیص یک دستگاه خودرو سنگین آتش‌نشانی به شهرداری زاهدشهر، تخصیص 1000 تن قیر به شهرداری با توجه به تخریب یا عدم آسفالت 80 درصد  از معابر شهری، پیگیری افزایش درآمدهای اختصاصی شهرداری جهت پرداخت معوقات پرسنل شهرداری زاهد شهر و مساعدت مالی به شهرداری با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی، معیشتی همشهریان که موجب کاهش شدید منابع  درآمدی شده است، نیز بررسی شد.

تخصیص 500 تن قیر به شهرداری ششده

به گفته فیروزی تخصیص یک دستگاه خودرو آتش نشانی به شهرداری شده، تخصیص بودجه مناسب جهت تکمیل و افتتاح ساختمان آتشنشانی شهر قره بلاغ، تخصیص 500 تن قیر به شهرداری ششده، جهت احداث سایت دفن پسماند شهری با توجه به اخطاریه‌های اداره محیط زیست و همچنین ایجاد شغل و کسب در آمد پایدار شهری، پیگیری تخصیص وام به شهرداری درباره احداث مجتمع گردشگری تنگ رغز با هدف ایجاد درآمد پایدار شهری از دیگر موارد بررسی شده در جلسه با معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین ادامه داد: تخصیص یک دستگاه خودرو سنگین آتش‌نشانی به شهرداری میانشهر، کمک و مساعدت مالی به شهرداری با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی، معیشتی همشهریان عزیز که باعث کاهش شدید منابع  درآمدی شده است، نیز تصویب شد.

تخصیص بودجه جهت تکمیل معابر خاکی شهر فسا

فیروزی تصریح کرد: تخصیص بودجه جهت تکمیل معابر خاکی شهر فسا، تخصیص ماشین‌آلات عمرانی به شهرداری فسا، در نظر گرفتن ایستگاه جدید آتش نشانی، مساعدت برای بافت فرسوده 300 هکتاری در مرکز شهر و  لزوم تعیین تکلیف نیروهای شاغل در شهرداری که سال هاست وضعیت استخدامی آن ها مشخص نشده است موارد بررسی شده درباره شهرستان فسا در جلسه با معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور بود. /


نظرات بینندگان