کد خبر: ۱۴۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹

بیانیه اعتراض‌آمیز جامعه روحانیت شیراز به سیاست‌های اسلام‌ستیزانه مکرون

جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه‌ای اظهارات کفرآلود رئیس جمهور فرانسه و اهانت وی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) و سیاست‌های اسلام‌ستیزی وی را به‌شدت محکوم کرد.
 در پی اظهارات کفرآلود اخیر مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و توهین وی نسبت به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی (ص)، جامعه روحانیت شیراز بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز در محکومیت این اظهارات صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اظهارات کفرآلود ماکرون رئیس‌جمهور سبک مغز فرانسه و اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلوات‌الله علیه و آله و سلم نشانگر عناد و کینه ورزی دشمنان اسلام است. اهانت به پیامبر اعظم (ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل اهانت به همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی و همه انبیا و انسان‌های پاک است. این یک اقدام حساب شده از سوی رئیس‌جمهور فرانسه است که از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صد‌ها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته و در واقع خط سیر نفاق و دشمنی را پیش گرفته است.

حمایت یک مقام بلندپایه که ادعای آزادی بیان، آزادی افکار و ادیان آسمانی را دارد از انتشار مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

جامعه روحانیت شیراز ضمن محکومیت شدید این اقدام سخیف و سراسر توهین رئیس جمهور فرانسه از دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی مجدانه درخواست دارد که هر چه سریع‌تر با احضار سفیر این کشور هتاک مراتب اعتراض و خشم مردم ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان را ابلاغ کرده و از همه مسلمانان جهان خصوصاً ایران اسلامی درخواست دارد که با اعتراض همه جانبه اعلام خشم و نفرت خود را نسبت به این قبیل هتاکی‌های کفرآلود و سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی اعلام کرد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان