کد خبر: ۱۴۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

تلاش مدیران برای حل مشکلات منطقه سیاخ ‌دارنگون

فرماندار شهرستان شیراز بر لزوم پیگیری برای رفع مشکلات منطقه سیاخ ‌دارنگون به ویژه مشکلات راه و رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد.
 محمدرضا امیری در جلسه‌ای که با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه سیاخ دارنگون به ویژه مشکلات راه و رفع نقاط حادثه خیز، با حضور معتمدین محلی، شوراها، دهیاران، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهر شیراز و استان فارس برگزار شد، بر لزوم پیگیری برای رفع مشکلات این منطقه تاکید کرد.

فرماندار شیراز اعلام کرد که رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی اهالی منطقه، توسعه کشاورزی و وجود انبوه باغ شهر‌ها منجر به رشد فزاینده ترافیک در محور شیراز به سیاخ دارنگون شده است.

او گفت: ایمن سازی محور، رفع نقاط حادثه‌خیز احصاء شده در بازدید‌های دوره ای، تامین اعتبارات دولتی، چهار بانده کردن و تعریض راه و بهسازی مسیر از مهمترین اولویت‌هایی بوده که از سال گذشته در دستور کار فرمانداری شیراز قرار گرفته و تخصیص اعتبارات دولتی شهرستان به مباحث راهداری و آب شرب روستایی با فاصله زیاد نسبت به سایر مباحث، خود گواه این مدعا است.

فرماندار شهرستان شیراز، مردم و معتمدین منطقه را به صبوری دعوت و ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی اهالی منطقه و با همت و پیگیری مسئولین شهر و استان، در آینده نزدیک شاهد بهبود شرایط منطقه سیاخ دارنگون و کاهش حوادث ناشی از ناایمنی محور مواصلاتی به شیراز باشیم.

برپایه این گزارش، حضور راهور در منطقه سیاخ دارنگون، مطالعه و مسیریابی راه جدید شیراز به سیاخ دارنگون توسط اداره کل راه و شهرسازی و طرح مشارکت نهاد‌های نظامی مستقر در منطقه، از دیگر مباحث شاخص مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان