کد خبر: ۱۴۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

اشتغال مهمترین عامل صیانت از خانواده‌های بدسرپرست است

مدیر کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: اشتغال مهمترین عامل صیانت از خانواده های بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان اعتیاد است و تلاش معاونت اجتماعی سپاه فجر رسیدن به راهکارهای میان بر و مستمر در این حوزه است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اولین همایش شکوهِ باور با هدف صیانت از خانواده های بدسرپرست در سالن اجتماعات شهید دوکوهکی برگزار شد و در این گردهمایی که با حضور ۹۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار برگزار شد، شرکت‌کنندگان در موضوع مسیر منجر به اشتغال توجیه شدند.

مدیر کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر از توجه به موضوع اشتغال به عنوان مهمترین عامل صیانت و تحکیم خانواده خبر داد و گفت: اشتغال مهمترین عامل صیانت از خانواده های بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان اعتیاد است و تلاش معاونت اجتماعی سپاه فجر رسیدن به راهکارهای میان بر و مستمر در این حوزه است.

مدیر کاهش آسیب های اجتماعی احسان مدبری بر ضرورت همکاری و هم افزایی همه دستگاهها دولتی، خیران و دلسوزان برای رسیدن به هدف تاکید کرد و گفت: دست یاری همه علاقمندان به خدمت در این عرصه را به گرمی می فشاریم.

گفتنی است از افراد شرکت کننده در همایش و علاقمندان، ثبت نام به عمل آمده، به مدت دو ماه تحت آموزش حرفه ای قرار می گیرند و سپس به کارگاههای هماهنگ شده معرفی می شوند و در این مدت از حمایت های مالی و مشاوره ای در حوزه کسب و کار خانواده بهره مند خواهند شد.

این برنامه با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/ ح/ م
نظرات بینندگان